| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza strategije trženja blagovne znamke 1001 cvet na izbranih tujih trgih : diplomsko delo
Avtorji:ID Grlj, Tiuana (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf grlj-tiuana.pdf (658,38 KB)
MD5: 30A33DE790F07869BBCD64C75262EC67
PID: 20.500.12556/dkum/0f681960-aeb8-4f1e-a5d2-6f1c6773e35c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Grlj]
Leto izida:2004
PID:20.500.12556/DKUM-6297 Novo okno
UDK:658.626:339.54
COBISS.SI-ID:7580444 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PZD9CZUA
Datum objave v DKUM:28.09.2007
Število ogledov:2434
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
GRLJ, Tiuana, 2004, Analiza strategije trženja blagovne znamke 1001 cvet na izbranih tujih trgih : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : T. Grlj. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=6297
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici