| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Avtorji:ID Lazarevič, Mirjana (Avtor)
ID Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lazarevic_Mirjana_2016.pdf (757,92 KB)
MD5: 3578408EE661E10893FC4AF6AC9A7619
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Ključne besede:poslovna etika, osebna prodaja, prodajno osebje, kupec, potrošnik, varstvo potrošnikov, etični kodeks
Kraj izida:Celje
Založnik:[M. Lazarevič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62824 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:512801085 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HUVVLRSH
Datum objave v DKUM:16.11.2016
Število ogledov:1608
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business ethics in commercial company AFP d.o.o. at the location Celje
Opis:Companies, which want to be successful in the long term, need to be aware of the importance of business ethics. This is defined as a fair attitude towards consumers, suppliers and other participants on the market. The subject of the thesis is business ethics from the perspective of the customer. We wanted to know, how customers see the ethical behavior of the sales clerk. The Master’s thesis is divided into two parts, into the theoretical and empirical part. In the theoretical part, we first defined ethics and then thoroughly defined business ethics. We described the process of personal sales and in the final chapter presented ethics in personal sales. Here we presented the European Code of Conduct towards consumers and direct sellers and described consumer protection. Based on theoretical findings, the empirical part includes a closed type questionnaire. The target group in the questionnaire were consumers of the company AFP, d.o.o., in Celje between April 25th and May 8th 2016. The discussed company was established in 1990 and has a 40-year long family business tradition in the textile industry. The retail network includes 12 own sales units across Slovenia, among which is also the discussed branch in Celje.
Ključne besede:business ethics, personal sales, sales clerks, buyer, customer, customer protection, ethical code


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici