Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
Avtorji:
ID
Lazarevič, Mirjana
(Avtor)
ID
Gorenak, Irena
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Lazarevic_Mirjana_2016.pdf
(757,92 KB)
MD5: 3578408EE661E10893FC4AF6AC9A7619
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Podjetja, ki želijo biti uspešna na dolgi rok, se morajo zavedati pomena poslovne etike. Ta pa je definirana kot pošten odnos do potrošnikov, dobaviteljev in drugih udeležencev na trgu. Predmet magistrskega dela je etika poslovanja z vidika potrošnika. Zanimalo nas je, kako potrošniki vidijo etično ravnanje prodajalca. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo najprej definirali etiko, potem pa natančneje opredelili še poslovno etiko. Opisali smo proces osebne prodaje, v zadnjem poglavju pa smo prikazali etiko v osebni prodaji. Tu smo predstavili Evropski kodeks ravnanja v odnosu do potrošnikov na področju direktne prodaje in opisali varstvo potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi teoretičnih izhodišč pripravili anketni vprašalnik zaprtega tipa. Ciljna skupina v anketnem vprašalniku so bili potrošniki podjetja AFP, d. o. o., na lokaciji Celje v obdobju od 25. 4. do 8. 5. 2016. Proučevano podjetje AFP, d.o.o., je bilo ustanovljeno leta 1990 in se ponaša s 40 let družinske tradicije podjetništva v tekstilni panogi. Maloprodajna mreža vključuje 12 lastnih prodajnih enot po Sloveniji, med katerimi je tudi proučevana poslovalnica v Celju.
Ključne besede:
poslovna etika
,
osebna prodaja
,
prodajno osebje
,
kupec
,
potrošnik
,
varstvo potrošnikov
,
etični kodeks
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[M. Lazarevič]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62824
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
512801085
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HUVVLRSH
Datum objave v DKUM:
16.11.2016
Število ogledov:
1783
Število prenosov:
167
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LAZAREVIČ, Mirjana, 2016,
Poslovna etika v trgovskem podjetju AFP d.o.o. na lokaciji Celje
[na spletu]. Magistrsko delo. Celje : M. Lazarevič. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62824
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Business ethics in commercial company AFP d.o.o. at the location Celje
Opis:
Companies, which want to be successful in the long term, need to be aware of the importance of business ethics. This is defined as a fair attitude towards consumers, suppliers and other participants on the market. The subject of the thesis is business ethics from the perspective of the customer. We wanted to know, how customers see the ethical behavior of the sales clerk. The Master’s thesis is divided into two parts, into the theoretical and empirical part. In the theoretical part, we first defined ethics and then thoroughly defined business ethics. We described the process of personal sales and in the final chapter presented ethics in personal sales. Here we presented the European Code of Conduct towards consumers and direct sellers and described consumer protection. Based on theoretical findings, the empirical part includes a closed type questionnaire. The target group in the questionnaire were consumers of the company AFP, d.o.o., in Celje between April 25th and May 8th 2016. The discussed company was established in 1990 and has a 40-year long family business tradition in the textile industry. The retail network includes 12 own sales units across Slovenia, among which is also the discussed branch in Celje.
Ključne besede:
business ethics
,
personal sales
,
sales clerks
,
buyer
,
customer
,
customer protection
,
ethical code
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj