Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja GarageOnNet
Avtorji:
ID
Vidovič, Aljaž
(Avtor)
ID
Skrbinek, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Vidovic_Aljaz_2016.pdf
(4,26 MB)
MD5: C116FD406A29DF8E49A53A658332399E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
Magistrsko delo prikazuje oblikovanje celostne grafične podobe podjetja GarageOnNet. S problemom ustvarjanja celostne identitete blagovne znamke smo se soočili tako, da smo izbrane rešitve povezali z zahtevami ciljnega tržišča. Pri tem smo uporabili metode spraševanja in primerjanja s katerima smo dobili želene povratne informacije s strani trga, na katerega vstopamo. V magistrskem delu so zajeti vsi elementi oblikovanja celostne grafične podobe podjetja. Prikazni so postopek izdelave simbola podjetja, proces oblikovanja mobilne aplikacije GarageOnNet, oblikovanje ohišja vmesnika GON+ in oblikovanje reklamnega materiala. Rezultat magistrskega dela je celostna grafična identiteta podjetja GarageOnNet, ki navaja smernice za oblikovanje vseh grafičnih elementov podjetja tudi v prihodnje.
Ključne besede:
dizajn
,
grafično oblikovanje
,
blagovna znamka
,
podjetje
,
štartnik
,
mobilna aplikacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Vidovič]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62673
UDK:
7.05:347.772(043.2)
COBISS.SI-ID:
20147990
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PJIVVLIH
Datum objave v DKUM:
28.09.2016
Število ogledov:
2263
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIDOVIČ, Aljaž, 2016,
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja GarageOnNet
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Vidovič. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62673
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
USE OF PROPAGANDA BY THE ISLAMIC STATE
MANIPULATION OF INDIVIDUALS BY TERRORIST ORGANIZATIONS
EUROPEAN UNION'S FIGHT AGAINST TERORISM AFTER THE CHARLIE HEBDO ATTACK
The Role of Psychological Trauma in Terrorist Recruitment
Characteristics of the perpetrators of terrorist attacks in Europe
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
The process of recruitment in the Islamist terrorist groups
Islamska država v Iraku
Logika izbora terorističnih tarč
Teroristična mreža Al-Kajda
Interrogation of terrorist suspects
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Graphical design of GarageOnNet corporate image
Opis:
The following master thesis demonstrates the graphical design of the GarageOnNet corporate image. The problem of creating an integrated brand identity was discussed with connection between market requirements and design process. Using the methods of questioning, comparison and benchmarking provided us with the desired feedback from our target market. The thesis includes all elements of the GarageOnNet visual identity design from the first steps of creating a company’s logo, to the whole process of designing GarageOnNet mobile application, GON+ device and publicity material. The final result shows the complete visual corporate image identity and guideline for future design.
Ključne besede:
design
,
graphical design
,
corporate image
,
company
,
startup
,
mobile application
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj