| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
Avtorji:ID Halilović, Resula (Avtor)
ID Maletič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Halilovic_Resula_2016.pdf (2,33 MB)
MD5: 6CCA809F4227E1C02872E0A48BEF8738
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Podjetje Biotopic, d. o. o., meni, da je za uspeh odločilno prisluhniti kupcu, ki je postal bolj ozaveščen in si želi kakovostnih izdelkov in storitev. Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo kupcev in jim v prihodnosti ponuditi tisto, kar od nas pričakujejo. Zavedamo se, da je za kakovost potrebno veliko truda, let in vztrajnosti. V diplomskem delu smo obravnavali splošna teoretična izhodišča, opisali smo modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitev. Podjetje Biotopic, d. o. o., ponuja izdelke z ekološkimi certifikati kakovosti, zato smo predstavili tudi certifikate za ekološka živila in kozmetiko. V skladu z namenom diplomskega dela smo izvedli anketno raziskavo med kupci v prodajalni Biotopic. Kupci so ocenjevali kakovost izdelkov in storitev v prodajalni ter zadovoljstvo s ponujenim. Odgovarjali so tudi na vprašanja o poznavanju in namenu ekoloških certifikatov. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da so kupci s kakovostjo, storitvami in ponudbo zadovoljni, ampak glede na povprečno oceno zadovoljstva je kakovost še vedno mogoče izboljšati. V zaključku diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšavo kakovosti ponudbe in storitev v prodajalni Biotopic. Kljub temu, da imajo kupci danes na izbiro veliko kakovostnih izdelkov in različnih prodajaln, si želimo, da bi jih vedno več izbralo prav našo. Strinjamo se z navedbo Marolta in Gomiščka (2005), ki pravita, da je kakovost eno od glavnih meril, po katerih ljudje ocenjujejo organizacijo (Marolt in Gomišček, 2005).
Ključne besede:kakovost izdelka, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, ekološki certifikati kakovosti
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62652 Novo okno
COBISS.SI-ID:7777555  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WN4WKGQR
Datum objave v DKUM:12.10.2016
Število ogledov:1421
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
HALILOVIĆ, Resula, 2016, ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62652
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF PRODUCTS AND SERVICES OF THE COMPANY BIOTOPIC D.O.
Opis:Slovenian company Biotopic d.o.o. believes that listening to the customers’ needs is crucial for their success. Customers nowadays are well informed and wants quality products and services. The purpose of the study is to determine customer satisfaction and offer them what they expect from the company in the future. We are aware that quality takes a lot of effort and many years of perseverance. In this thesis are discussed general theoretical frameworks and described models to asses and improve the quality of services. Company Biotopic d.o.o. offers products with certificates of environmental quality, so we have also presented certificates for organic food and cosmetics. According to the purpose of the thesis, we carried out a survey among the customers in the shop Biotopic. Customers were evaluating the quality of products and services in the store, and satisfaction with the offered goods. They have also answered questions about their understanding and purpose of organic certificates. Based on this research, we found out that customers are pleased with quality, service and offer, but according to the average estimate of satisfaction, the quality can still be improved. In conclusion we submitted some proposals to improve the quality of products and services in the shop Biotopic. Despite the fact that today customers can choose among many quality products and a variety of shops we hope that more and more of them choose ours. We agree with the indication Marolt and Gomišček (2005), who said that the quality is one of the main criteria by which people perceive the organization (Marolt and Gomišček, 2005).
Ključne besede:product quality, service quality, customer satisfaction, certificates of environmental quality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici