Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
Avtorji:
ID
Halilović, Resula
(Avtor)
ID
Maletič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Halilovic_Resula_2016.pdf
(2,33 MB)
MD5: 6CCA809F4227E1C02872E0A48BEF8738
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Podjetje Biotopic, d. o. o., meni, da je za uspeh odločilno prisluhniti kupcu, ki je postal bolj ozaveščen in si želi kakovostnih izdelkov in storitev. Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo kupcev in jim v prihodnosti ponuditi tisto, kar od nas pričakujejo. Zavedamo se, da je za kakovost potrebno veliko truda, let in vztrajnosti. V diplomskem delu smo obravnavali splošna teoretična izhodišča, opisali smo modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitev. Podjetje Biotopic, d. o. o., ponuja izdelke z ekološkimi certifikati kakovosti, zato smo predstavili tudi certifikate za ekološka živila in kozmetiko. V skladu z namenom diplomskega dela smo izvedli anketno raziskavo med kupci v prodajalni Biotopic. Kupci so ocenjevali kakovost izdelkov in storitev v prodajalni ter zadovoljstvo s ponujenim. Odgovarjali so tudi na vprašanja o poznavanju in namenu ekoloških certifikatov. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da so kupci s kakovostjo, storitvami in ponudbo zadovoljni, ampak glede na povprečno oceno zadovoljstva je kakovost še vedno mogoče izboljšati. V zaključku diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšavo kakovosti ponudbe in storitev v prodajalni Biotopic. Kljub temu, da imajo kupci danes na izbiro veliko kakovostnih izdelkov in različnih prodajaln, si želimo, da bi jih vedno več izbralo prav našo. Strinjamo se z navedbo Marolta in Gomiščka (2005), ki pravita, da je kakovost eno od glavnih meril, po katerih ljudje ocenjujejo organizacijo (Marolt in Gomišček, 2005).
Ključne besede:
kakovost izdelka
,
kakovost storitev
,
zadovoljstvo kupca
,
ekološki certifikati kakovosti
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62652
COBISS.SI-ID:
7777555
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WN4WKGQR
Datum objave v DKUM:
12.10.2016
Število ogledov:
1421
Število prenosov:
102
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HALILOVIĆ, Resula, 2016,
ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62652
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nadzor mednarodnih komunikacijskih sistemov
Viri podatkov v obveščevalni dejavnosti
Notranji nadzor obveščevalno varnostnih služb
Javni viri v obveščevalno-varnostni dejavnosti
Tajne sodelavke v obveščevalno varnostni dejavnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Twenty years after
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Evaluacija odnosov z javnostmi
Public relations
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF PRODUCTS AND SERVICES OF THE COMPANY BIOTOPIC D.O.
Opis:
Slovenian company Biotopic d.o.o. believes that listening to the customers’ needs is crucial for their success. Customers nowadays are well informed and wants quality products and services. The purpose of the study is to determine customer satisfaction and offer them what they expect from the company in the future. We are aware that quality takes a lot of effort and many years of perseverance. In this thesis are discussed general theoretical frameworks and described models to asses and improve the quality of services. Company Biotopic d.o.o. offers products with certificates of environmental quality, so we have also presented certificates for organic food and cosmetics. According to the purpose of the thesis, we carried out a survey among the customers in the shop Biotopic. Customers were evaluating the quality of products and services in the store, and satisfaction with the offered goods. They have also answered questions about their understanding and purpose of organic certificates. Based on this research, we found out that customers are pleased with quality, service and offer, but according to the average estimate of satisfaction, the quality can still be improved. In conclusion we submitted some proposals to improve the quality of products and services in the shop Biotopic. Despite the fact that today customers can choose among many quality products and a variety of shops we hope that more and more of them choose ours. We agree with the indication Marolt and Gomišček (2005), who said that the quality is one of the main criteria by which people perceive the organization (Marolt and Gomišček, 2005).
Ključne besede:
product quality
,
service quality
,
customer satisfaction
,
certificates of environmental quality
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj