| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZNANJE V IZBRANIH ELEMENTIH KOŠARKE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
Avtorji:ID Babič, Semiramis (Avtor)
ID Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Babic_Semiramis_2016.pdf (828,57 KB)
MD5: F10138658421777599E4232665B8BA1F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen tega empiričnega zaključnega dela je bil preveriti ter ovrednotiti gibalno znanje študentov programa Predšolske vzgoje, natančneje študentov 2. letnika, in znotraj empiričnega sklopa podati izsledke ter pomembna izhodišča oziroma dognanja opravljenih meritev gibalnega znanja. Merjenci so opravljali preizkuse izbranih elementov s področja treh športnih panog, in sicer košarke, rokometa ter odbojke. Pri tem je bila osrednja vloga proučevanja namenjena zlasti košarkarskim tehničnim elementom gibanja s sočasno uporabo žoge. Preverjalo se je znanje podajanja, lovljenja in vodenja žoge z/na mest-a/-u kot tudi v gibanju, zaustavljanja po vodenju, pivotiranja ter meta na koš pri izvajanju dvokoraka. Zatem je bila izvedena tudi primerjava splošnega znanja košarke s preostalima že omenjenima športoma. Pri teoretičnem delu je šlo za poglobljeno predstavitev termina gibalnega znanja in načina vrednotenja le-tega, nizanje nekaterih iztočnih karakteristik košarke in izpostavitev gibalnih kompetenc učitelja in vzgojitelja v povezavi z učnimi načrti oziroma standardi s področja gibanja. Pred izvajanjem meritev so bile postavljene raziskovalne hipoteze, ki so izhajale iz raziskovalnih vprašanj. Nekatere izmed njih so bile potrjene v celoti, nekatere zgolj delno, ena pa je bila ovržena. Raven gibalnega znanja se je pri študentih kot tudi posameznih elementih košarke razlikovala, kar je razkrivala ocena, s katero je bilo znanje elementa ovrednoteno.
Ključne besede:gibalno znanje, vzgojitelj/učitelj, učni načrti, športna vzgoja, košarka, manipulacije z žogo, gibalne kompetence
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Babič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62582 Novo okno
UDK:37.016:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:22770440 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LOWINICM
Datum objave v DKUM:16.11.2016
Število ogledov:1505
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BABIČ, Semiramis, 2016, ZNANJE V IZBRANIH ELEMENTIH KOŠARKE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Babič. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62582
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE KNOWLEDGE OF CHOSEN BASKETBALL MOVEMENTS OF NURSERY STUDENTS
Opis:The purpose of this empirical final part was to check and evaluate the motor skills of students of Preschool education, more precisely second year students, and to give findings and important starting points of measurements of motor skills. Students performed tests of selected elements from the field of three sports, namely basketball, handball and voleyball. The central role of study was intended especially to basketball technical movement elements with the concomitant use of ball. We have checked the skills of passing, catching and dribbling the ball from/on the place as well as in motion, stopping after dribbling, pivoting and throwing the ball in the basket while making two steps. After that a comparison of general skills of basketball with the other two sports was carried out. The theoretical part presents indepth motor skills and its evaluation, naming some basketball characteristics and pointing out the motor skills of a teacher and kindergarten teacher in connection with the curricula or standards in the field of movement. Before the measurements research hypotheses were set, which arose from the research questions. Some of them have been entirely confirmed, some of them only partially, one of them has been disproved. The level of motor skills differed with students and basketball elements, which was shown by the grade, with which the skill was evaluated.
Ključne besede:motor skills, kindergarten teacher / teacher, curricula, physical education, basketball, manipulation with the ball, motor competence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici