Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba teorije grafov pri igrah in drugih realnih problemih
Avtorji:
ID
Ber, Matic
(Avtor)
ID
Jakovac, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Ber_Matic_2016.pdf
(8,68 MB)
MD5: 472ECD26FA0E0480DC97EF74EDE4FE0A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V diplomskem delu so opisane miselne igre, katerih rešitve lahko naravno podamo s pomočjo teorije grafov. Pogledamo nekaj najbolj znanih zagonetk in jih predstavimo v obliki dobro raziskanih ter znanih grafov. Ti med drugimi vključujejo polne dvodelne grafe, hiperkocke in zgodovinsko znan graf Königsbergških mostov. Vpeljemo možno posplošitev zagonetk na poljubno dimenzijo in podamo zmagovalno strategijo. V delu se podrobneje obravnavajo tudi določeni gospodarski problemi in uporaba teorije grafov v realnem svetu na različnih področjih kot so optimizacijski problemi, minimiziranje cene v ekonomiji, problemi v prometu in teoriji koristnosti. Postavimo vprašanje, ali ima izbran problem sprejemljivo rešitev in če je možno, predlagamo algoritem, ki privede do rešitve.
Ključne besede:
Teorija grafov
,
miselne igre
,
Eulerjevi grafi
,
Hamiltonovi grafi.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Ber]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62481
UDK:
519.17(043.2)
COBISS.SI-ID:
22745864
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6SIVMLJM
Datum objave v DKUM:
09.11.2016
Število ogledov:
1849
Število prenosov:
225
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BER, Matic, 2016,
Uporaba teorije grafov pri igrah in drugih realnih problemih
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Ber. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62481
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Graph theory with applications in games and other real problems
Opis:
In the following thesis we describe a set of playable mind games that lend themselves to an elegant transfiguring in the form of a graph. By means of graph theory, we are able to convert some of the most well-known brain teasers and re-imagine them as famous graphs. These among others include bipartite graphs, hypercubes and a historically famous Königsberg bridge graph. We provide the means of generalizing the aforementioned games to an arbitrary dimension, and also contribute a winning strategy in conceived situations. We take a closer look at the application of graph theory to solving real-world problems in fields ranging from route optimization, cost reductions, to tra c and utility related problems. If an e cient solution for a given problem exists, we suggest an algorithm that confers a solution.
Ključne besede:
Graph theory
,
puzzles
,
Eulerian graphs
,
Hamiltonian graphs.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj