Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Avtorji:
ID
Štebih, Nika
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Stebih_Nika_2016.pdf
(970,12 KB)
MD5: A871582037256200AEC6936022328C0D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Diplomska naloga sestoji iz strnjenega opisa in razlage digitalnega marketinga ter njegovih aktivnosti. Podrobneje so definirane digitalne marketinške aktivnosti, ki jih podjetja najpogosteje izvajajo. V diplomski nalogi je, na enem mestu zbranih, kar se da veliko koristnih informacij o digitalnem marketingu. Pod to je vključena definicija samega digitalnega marketinga, s primerjavo digitalnega in tradicionalnega marketinga. Podrobneje so opisane tudi spremembe, ki jih je s seboj prinesel digitalni marketing. Do sedaj so se v digitalnem marketingu razvile številne marketinške aktivnosti, ki se na tem področju izvajajo. V nadaljevanju diplomske naloge so podrobneje definirane in opisane marketinške aktivnosti, ki spadajo pod digitalni marketing. Pod to je štejemo opis in razlago vsebinskega marketinga, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing in spletno oglaševanje. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen digitalni marketing na primeru podjetja Polleo Sport. Vključen je natančen opis izvajanja določene marketinške aktivnosti podjetja, ter ocena iz vidika prednosti in slabosti, prav tako pa so ponujeni predlogi za izboljšave.
Ključne besede:
Digitalni marketing
,
vsebinski marketing
,
marketing družbenih omrežij
,
SEO marketing
,
e-mail marketing
,
nativni marketing
,
partnerski marketing
,
spletno oglaševanje.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Štebih]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62402
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
12614940
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZETVMBEW
Datum objave v DKUM:
24.11.2016
Število ogledov:
5708
Število prenosov:
617
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠTEBIH, Nika, 2016,
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Štebih. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62402
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Advertising on digital media
Communication with potential clients through online social media
Marketing communication
Online advertising
Marketing communication and digital marketing in company Hofer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
Sodobni mediji v oglaševanju
Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
Percepcija digitalnega oglaševanja med predstavniki generacije Y
Ustvarjalne stranpoti oglaševalcev alkohola v tiskanih medijih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIGITAL MARKETING IN POLLEO SPORT
Opis:
In the following thesis digital marketing is described in detail. More information is given on digital marketing activities that enterprises usually carry out. Furthermore, this one document contains as many usefull information about digital marketing and it's activities as possible. Digital marketing activities are listed, defined and described. Thesis includes explanation of activities such as: content marketing, social media marketing, SEO marketing, e-mail marketing, native marketing, affiliate marketing and online advertising. In the thesis, the digital marketing is presented through a case study of a company Polleo Sport. It decribes activities which are used by this company and it presents how does their marketing strategy looks like, while also giving pros ans cons of the implemented strategy and the suggestions on how to improve it.
Ključne besede:
Digital marketing
,
content marketing
,
social media marketing
,
SEO marketing
,
e-mail marketing
,
native marketing
,
affiliate marketing
,
online advertising.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj