Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP
Avtorji:
ID
Mlekuž, Sebastjan
(Avtor)
ID
Strnad, Damjan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kohek, Štefan
(Komentor)
Datoteke:
VS_Mlekuz_Sebastjan_2016.pdf
(2,83 MB)
MD5: B9DC3744DD8E397581863FCBC9AC2E7B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Osnovna ideja diplomske naloge je spoznati, osvojiti in preučiti ključne in pomembne korake, ki so potrebni za izdelavo računalniške animacije. Ker je področje računalniške animacije preširoko, da bi lahko vse obdelali v nalogi, se osredotočimo na izdelavo računalniške animacije v zabavni industriji. Raziskali in preizkusili bomo tudi na praktičnem primeru, ali je mogoče kreirati računalniško animacijo na dostojnem nivoju z odprtokodnimi in zastonjskimi orodji. Uporabili bomo le Blender, ki je največji odprtokodni konkurent Mayi, in GIMP, ki konkurira Photoshopu.
Ključne besede:
računalniška animacija
,
blender
,
gimp
,
3D grafika
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
S. Mlekuž
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62330
UDK:
004.925.8(043.2)
COBISS.SI-ID:
20146710
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BWMLXEM9
Datum objave v DKUM:
09.09.2016
Število ogledov:
2150
Število prenosov:
212
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MLEKUŽ, Sebastjan, 2016,
POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Mlekuž. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62330
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The History of Kindergartens in Prlekija
Teorija in praksa sodelovanja s starši
Merjenje ugleda srednjih šol
Prenova srednjega poklicnega izobraževanja tapetnik
Prenova osnovnošolskega programa (uvedba 9-letke)
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Solving vehicle routing problem using genetic algorithm
Multiobjective optimization using evolutionary algorithms
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANIMATION PRODUCTION PIPELINE USING BLENDER AND GIMP
Opis:
The basic idea of the thesis is to understand and examine the key and important steps which are necessary to produce computer animation. Since the scope of computer animation is too broad to be able to process everything in this thesis, we will focus on animation production in the entertainment industry only. We will also research and test with a practical example if it is possible to create a computer animation on a decent level with open source and freeware tools. We are going to use only Blender, the largest open source competition of Maya and GIMP, which competes with Photoshop.
Ključne besede:
computer animation
,
blender
,
gimp
,
3D graphics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj