| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP
Avtorji:ID Mlekuž, Sebastjan (Avtor)
ID Strnad, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kohek, Štefan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Mlekuz_Sebastjan_2016.pdf (2,83 MB)
MD5: B9DC3744DD8E397581863FCBC9AC2E7B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Osnovna ideja diplomske naloge je spoznati, osvojiti in preučiti ključne in pomembne korake, ki so potrebni za izdelavo računalniške animacije. Ker je področje računalniške animacije preširoko, da bi lahko vse obdelali v nalogi, se osredotočimo na izdelavo računalniške animacije v zabavni industriji. Raziskali in preizkusili bomo tudi na praktičnem primeru, ali je mogoče kreirati računalniško animacijo na dostojnem nivoju z odprtokodnimi in zastonjskimi orodji. Uporabili bomo le Blender, ki je največji odprtokodni konkurent Mayi, in GIMP, ki konkurira Photoshopu.
Ključne besede:računalniška animacija, blender, gimp, 3D grafika
Kraj izida:[Maribor
Založnik:S. Mlekuž
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62330 Novo okno
UDK:004.925.8(043.2)
COBISS.SI-ID:20146710 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BWMLXEM9
Datum objave v DKUM:09.09.2016
Število ogledov:2150
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
MLEKUŽ, Sebastjan, 2016, POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Mlekuž. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62330
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANIMATION PRODUCTION PIPELINE USING BLENDER AND GIMP
Opis:The basic idea of the thesis is to understand and examine the key and important steps which are necessary to produce computer animation. Since the scope of computer animation is too broad to be able to process everything in this thesis, we will focus on animation production in the entertainment industry only. We will also research and test with a practical example if it is possible to create a computer animation on a decent level with open source and freeware tools. We are going to use only Blender, the largest open source competition of Maya and GIMP, which competes with Photoshop.
Ključne besede:computer animation, blender, gimp, 3D graphics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici