| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH
Avtorji:ID Žičkar, Tilen (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zickar_Tilen_2016.pdf (1,58 MB)
MD5: 41A7BBC6DCFFBEDDCCF8BA43CD3B696D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu se bomo seznanili z managementom v športu, njegovimi nalogami in oblikami. Spoznali bomo pojem blagovne znamke, kjer bomo pojasnili različne oblike tolmačenja tega pojma. Kot navaja naslov, bomo podrobneje obravnavali blagovne znamke v ekipnih športih, kamor sodijo blagovne znamke športne opreme, športniki-posamezniki kot blagovne znamke, športne organizacije kot blagovne znamke in športne prireditve kot blagovne znamke. S študijo primera bomo analizirali management blagovne znamke Adidas. Osredotočili se bomo predvsem na povezovanje blagovne znamke Adidas z ekipnimi športi. Cilj naloge je predstavitev managementa blagovnih znamk v športu, s poudarkom na ekipnih športih. Za primer bomo izbrali in analizirali blagovno znamko Adidas. Iz celotnega dela je razvidna pomembnost managementa blagovnih znamk v športu in na splošno, saj je usklajevanje človeških in materialnih virov v športu ključnega pomena za vzpostavitev in nadaljni razvoj uspešne in ugledne blagovne znamke.
Ključne besede:management, šport, ekipni športi, blagovna znamka, Adidas
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Žičkar]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62295 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:12615708 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HGKCI6R2
Datum objave v DKUM:24.11.2016
Število ogledov:1594
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽIČKAR, Tilen, 2016, MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Žičkar. [Dostopano 25 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62295
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Osnovne značilnosti raka jajčnikov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BRAND MANAGEMENT IN TEAM SPORTS
Opis:In the diploma project we will get acquainted with management in sport, its tasks and types. Furthermore, the term trademark with its different forms of interpretation will be presented. As stated in the title, the focus will be on trademarks in team sports, including trademarks of sports equipment, athletes-individuals as trademarks, sport organizations as trademarks and sport events as trademarks. With a case study management of Adidas trademark will be analysed. The main emphasis will be on the connection of Adidas trademark with team sports. The aim of the thesis is to describe management of trademarks in sport, with stress on team sports. As an example Adidas trademark will be chosen and analysed. In the entire work the importance of trademark management in sport and in general is indicated, since coordinating human and material sources in sport is of key significance for establishment and further development of a successful and renowned trademark.
Ključne besede:management, sport, team sports, trademark, Adidas


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici