Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH
Avtorji:
ID
Žičkar, Tilen
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Zickar_Tilen_2016.pdf
(1,58 MB)
MD5: 41A7BBC6DCFFBEDDCCF8BA43CD3B696D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu se bomo seznanili z managementom v športu, njegovimi nalogami in oblikami. Spoznali bomo pojem blagovne znamke, kjer bomo pojasnili različne oblike tolmačenja tega pojma. Kot navaja naslov, bomo podrobneje obravnavali blagovne znamke v ekipnih športih, kamor sodijo blagovne znamke športne opreme, športniki-posamezniki kot blagovne znamke, športne organizacije kot blagovne znamke in športne prireditve kot blagovne znamke. S študijo primera bomo analizirali management blagovne znamke Adidas. Osredotočili se bomo predvsem na povezovanje blagovne znamke Adidas z ekipnimi športi. Cilj naloge je predstavitev managementa blagovnih znamk v športu, s poudarkom na ekipnih športih. Za primer bomo izbrali in analizirali blagovno znamko Adidas. Iz celotnega dela je razvidna pomembnost managementa blagovnih znamk v športu in na splošno, saj je usklajevanje človeških in materialnih virov v športu ključnega pomena za vzpostavitev in nadaljni razvoj uspešne in ugledne blagovne znamke.
Ključne besede:
management
,
šport
,
ekipni športi
,
blagovna znamka
,
Adidas
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Žičkar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62295
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
12615708
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HGKCI6R2
Datum objave v DKUM:
24.11.2016
Število ogledov:
1594
Število prenosov:
148
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽIČKAR, Tilen, 2016,
MANAGEMENT BLAGOVNIH ZNAMK V EKIPNIH ŠPORTIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Žičkar. [Dostopano 25 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62295
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dedni rak
Praktični napotki za genetsko svetovanje: rak jajčnikov in dojk
Onkološko genetsko svetovanje pri raku dojk
Onkološko genetsko svetovanje za dedni rak dojk in/ali jajčnikov - 4 letne izkušnje Skupine za Onkološko genetsko svetovanje
Ambulanta za onkološko genetsko svetovanje - prenovljene indikacije za napotitev na genetsko svetovanje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Osnovne značilnosti raka jajčnikov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
BRAND MANAGEMENT IN TEAM SPORTS
Opis:
In the diploma project we will get acquainted with management in sport, its tasks and types. Furthermore, the term trademark with its different forms of interpretation will be presented. As stated in the title, the focus will be on trademarks in team sports, including trademarks of sports equipment, athletes-individuals as trademarks, sport organizations as trademarks and sport events as trademarks. With a case study management of Adidas trademark will be analysed. The main emphasis will be on the connection of Adidas trademark with team sports. The aim of the thesis is to describe management of trademarks in sport, with stress on team sports. As an example Adidas trademark will be chosen and analysed. In the entire work the importance of trademark management in sport and in general is indicated, since coordinating human and material sources in sport is of key significance for establishment and further development of a successful and renowned trademark.
Ključne besede:
management
,
sport
,
team sports
,
trademark
,
Adidas
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj