| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PLANIRANJE STRATEGIJ VSTOPA PODJETIJ NA RUSKI TRG NA PRIMERU PODJETJA ISKRA-RELEJI D.D.
Avtorji:ID Kolar, Mateja (Avtor)
ID Logožar, Klavdij (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kolar_Mateja_2017.pdf (2,29 MB)
MD5: DE9676EAFA0C1ACCA7E16A40AA074705
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Mednarodno poslovanje je v današnjem globaliziranem svetu vedno bolj nujno za podjetja, če želijo preživeti na trgu in biti v koraku s konkurenti. Ko se podjetje odloči za vstop in nastop na tujem trgu je primorano sprejeti in se učiti novosti ter značilnosti nove kulture ter običaje. S tem podjetje širi svoje obzorje, nadzira konkurente in preučuje nove možnosti rasti. Vendar pa je odločitev o vstopu na nov trg velikokrat zelo težka, saj zraven pozitivnih stvari, ki jih lahko podjetje pridobi s tem korakom, ne smemo pozabiti, da se z vsakim mednarodnim poslovanjem povečujejo tudi tveganja za podjetje. Ker so tveganja za neuspeh velika je potrebno odločitev o vstopu na nov tuji trg zelo dobro preučiti in se tudi za ta korak zelo dobro pripraviti, če podjetje želi doseči uspešen vstop in kasneje nastop na novem trgu. Z pisanjem magistrske naloge želimo pomagati podjetju Iskra-releji preučiti uspešno in učinkovito vključevanje na ruski trg. V kolikor bi se tekom analize literature in preučevanja podjetja izkazalo da je ruski trg primeren nov trg za podjetje, bi se podjetje zagotovo odločilo za vstop na ta trg. Uspešnost podjetja je odvisna od odločitev, ki jih sprejmejo vodilni v podjetju in na kakšen način bodo v novem poslovnem okolju reagirali v ključnih trenutkih. Zavedati se je potrebno, da je ruski trg izredno zahteven, zato morajo biti podjetja vztrajna in dobro pripravljena. Z nalogo, ki je predstavljena želimo podjetju pomagati pri odločitvi ali je ruski trg primeren za izdelke, ki jih izdelujejo in ali bi lahko podjetje na njem uspešno poslovalo.
Ključne besede:mednarodno poslovanje, internacionalizacija, globalni trg, PEST analiza, oblike vstopa podjetij na tuje trge, SWOT analiz, trženjske strategije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kolar]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/DKUM-62260 Novo okno
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:12710428 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0NYBJHKO
Datum objave v DKUM:10.03.2017
Število ogledov:2022
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOLAR, Mateja, 2017, PLANIRANJE STRATEGIJ VSTOPA PODJETIJ NA RUSKI TRG NA PRIMERU PODJETJA ISKRA-RELEJI D.D. [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kolar. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62260
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLANNING COMPANIES STRATEGIES OF ENTRY IN TO THE RUSSIAN MARKET ON THE CASE OF ISKRA- RELEJI D.D.
Opis:In today's globalized world, International business is becoming increasingly necessary for companies to survive in the market and to keep pace with competitors. When a company decides to enter and appear in foreign markets, it is obliged to accept and learn new fea-tures, customs and characteristics of the new culture. Through this, a company is expanding its horizon, it oversees its competitors and explores new growth opportunities. However, the decision about entering a new market, is often very difficult, because beside to the positive sides, which can be obtained by taking this step, we must not forget that every international business also increases the risk for the company. Since the risk of failure is big, it is necessary to precisely study the decision of entering a new foreign market and also to be very well prepared for this step, if a company wants to achieve a successful entry and later appearance in a new market. Through this master thesis, we wish to help Iskra-releji consider effective and efficient integration in the Russian market. If during the analysis of the literature and the study of the company, it turns out that the Russian market is a suitable new market for the company, it would definitely decide to enter this market. The company's success depends on the decisions taken by the leadership of the company and how will it react in the new business environment at key moments. It is necessary to be aware, that the Russian market is extremely difficult, therefore, companies must be persistent and well prepared. With the presented thesis, we would like to help Iskra-releji in deciding whether the Russian market is suitable for products that it produces and whether the company can successfully operate in the market.
Ključne besede:international business, internationalization, global market, PEST analysis, forms of entry into foreign markets, SWOT analysis, marketing strategy.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici