Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPELJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJE
Avtorji:
ID
Mekiš, Tina
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Mekis_Tina_2016.pdf
(2,47 MB)
MD5: 1410AED9BF2F015674E97E0D030443CE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Vsako podjetje, ki si želi dobro poslovati, mora imeti jasno opredeljene cilje in dober pregled nad obstoječimi, kakor tudi bodočimi strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se tega zaveda, zato iščemo nove možnosti za uvedbo nove rešitve za spremljanje poslovnega upravljanja odnosov s strankami. Podjetje Dipros d. o. o. se ukvarja s prodajo medicinske opreme zasebnikom in javnim ustanovam na domačem trgu. Z leti se je obseg prodaje, kakor tudi baza obstoječih in potencialnih strank, občutno povečal, s tem pa tudi potreba po učinkovitejšem upravljanju odnosov s strankami. V diplomski nalogi smo se najprej posvetili opisu in predstavitvi CRM sistema in njegovi definiciji, kako se uspešno uvede v podjetje, kakšne so pasti pri uvajanju in na kaj predvsem mora biti podjetje pripravljeno. V drugem delu smo najprej na kratko predstavili podjetje Dipros d. o. o., v nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi prototipne rešitve CRM na izbranem slovenskem orodju CRM podjetja Intera d. o. o., Intrix CRM, ki se nam je po tehtnem premisleku in proučitvi vseh izbir zdel najprimernejši. Na kratko bomo predstavili še posamezna orodja znotraj aplikacije, na koncu pa podali kritično oceno uvedbe CRM sistema v podjetje Dipros d. o. o. Dotaknili smo se tudi razvoja CRM v prihodnosti, saj menimo, da je to zelo pomembno, če podjetje želi slediti smernicam na trgu.
Ključne besede:
CRM
,
Upravljanje odnosov s strankami
,
Implementacija/uvedba rešitve
,
Intrix
,
Informacijske rešitve
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-62053
COBISS.SI-ID:
7780627
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UHKIWEYA
Datum objave v DKUM:
12.10.2016
Število ogledov:
1592
Število prenosov:
103
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MEKIŠ, Tina, 2016,
VPELJAVA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=62053
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTRODUCTION OF CUSTOMER RELATINSHIP MANAGEMENT IN A COMPANY
Opis:
Any company that wants good business must have clearly defined objectives and a good overview of the existing as well as prospective customers. Company Dipros d. o. o. are aware of this, therefore, we are looking for new opportunities to introduce new solutions for the monitoring of business management of customer relationships. Company Dipros d. o. o. is engaged in the sale of medical equipment to private and public institutions in the domestic market. Over the years, the volume of sales and the base of existing and potential customers increased significantly, thus the need for more efficient management of customer relationships. In this thesis, we first focus on the presentation of the CRM system and its definition, how to successfully introduce the company, what are the pitfalls in the implementation and ahead to what the company should be prepared. In the second part, we first briefly introduce the company Dipros d. o. o. Furher we focused on the presentation of the prototype CRM solutions to selected Slovenian tool CRM Intera d. o. o., Intrix CRM to us after careful consideration and presentation of all options seemed most appropriate. In short, we will present the individual tools within the application and in the end made a critical assessment of the implementation of CRM system in the company Dipros d. o. o. We also touched on the development of CRM in the future, because we believe that this is very important if a company wants to track trends in the market.
Ključne besede:
CRM
,
Customer relationship management
,
Implemetation solution
,
Intrix
,
IT solutions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj