| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
Avtorji:ID Vižintin, Maša (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vizintin_Masa_2016.pdf (2,25 MB)
MD5: 0EFF5CD69562206A5995041CBBE4CCBC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Stališča so naučene predispozicije, s katerimi se odzivamo na določene objekte ali subjekte in se od posameznika do posameznika razlikujejo. Z njimi lahko ugotovimo, kakšno je mnenje potrošnikov do določenega izdelka, kakšen vpliv ima skupina na posameznika ter kakšne so razlike med ljudmi. Skratka, stališča so eden izmed najpomembnejših pojmov in so postala že skoraj nepogrešljiva pri raziskovanju vedenja potrošnikov za trženje. Prav tako kot stališča je za uspešno trženje pomembna tudi ustrezna segmentacija trga. Kadar podjetje za ciljno skupino svoje blagovne znamke izbere samo določene segmente potrošnikov, lahko izdelke natančno prilagodi njihovim potrebam ter tako uspešneje prepriča posameznike v nakup. Diplomski projekt v prvem delu govori o teoriji stališč ter na kratko opiše tudi segmentacijo trga, nato pa v drugem, empiričnem delu, predstavi raziskavo stališč potrošnikov do različnih blagovnih znamk toaletnega papirja. Pri tem upošteva v naprej določene segmente, izbrane s strani podjetja Paloma, d. d. V zaključnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave
Ključne besede:stališča, toaletni papir, segmentacija, Paloma, anketni vprašalnik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Vižintin]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61951 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12589084 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:C9KAF8PI
Datum objave v DKUM:17.11.2016
Število ogledov:1291
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
VIŽINTIN, Maša, 2016, UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Vižintin. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61951
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IDENTIFYING OF ATTITUDES TO SOME BRANDS OF TOILET PAPER
Opis:Attitudes are pre learned expressions, favours or disfavours, resulting as a reaction to people, things, places or events. They can differ from one to another person. Attitudes help us to define consumer's opinion about particular product, to research the influence of the group on the individual and to define differences between individuals. To conclude, attitudes lately became one of the most important and indispensable part of researching consumer behaviour in marketing. Beside consumer attitude segmentation is also very important part of successful marketing strategy. When a company choose to serve one or few segments instead of the whole market, it can adopt products to meet consumer’s needs as good as possible and this can increase the probability of purchase. My project is divided into two parts. The first part summarizes the theory about attitudes and briefly talks about segmentation theory. The second part is empirical. Firstly there is a presentation of research of attitudes to some brands of toilet paper, according to chosen segments of Paloma brand. At the end there is a presentation of results and suggestions of marketing communication of toilet paper Paloma adopted to special features of specific segment and its ideal product.
Ključne besede:attitudes, toilet paper, segmentation, Paloma, questionnaire


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici