Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
Avtorji:
ID
Vižintin, Maša
(Avtor)
ID
Mumel, Damijan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Vizintin_Masa_2016.pdf
(2,25 MB)
MD5: 0EFF5CD69562206A5995041CBBE4CCBC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Stališča so naučene predispozicije, s katerimi se odzivamo na določene objekte ali subjekte in se od posameznika do posameznika razlikujejo. Z njimi lahko ugotovimo, kakšno je mnenje potrošnikov do določenega izdelka, kakšen vpliv ima skupina na posameznika ter kakšne so razlike med ljudmi. Skratka, stališča so eden izmed najpomembnejših pojmov in so postala že skoraj nepogrešljiva pri raziskovanju vedenja potrošnikov za trženje. Prav tako kot stališča je za uspešno trženje pomembna tudi ustrezna segmentacija trga. Kadar podjetje za ciljno skupino svoje blagovne znamke izbere samo določene segmente potrošnikov, lahko izdelke natančno prilagodi njihovim potrebam ter tako uspešneje prepriča posameznike v nakup. Diplomski projekt v prvem delu govori o teoriji stališč ter na kratko opiše tudi segmentacijo trga, nato pa v drugem, empiričnem delu, predstavi raziskavo stališč potrošnikov do različnih blagovnih znamk toaletnega papirja. Pri tem upošteva v naprej določene segmente, izbrane s strani podjetja Paloma, d. d. V zaključnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave
Ključne besede:
stališča
,
toaletni papir
,
segmentacija
,
Paloma
,
anketni vprašalnik
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Vižintin]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61951
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
12589084
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:C9KAF8PI
Datum objave v DKUM:
17.11.2016
Število ogledov:
1291
Število prenosov:
86
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIŽINTIN, Maša, 2016,
UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Vižintin. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61951
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stres na delovnem mestu v podjetju Brce d.o.o.
Identifikacija stresnih situacij v podjetju X
Stres na delovnem mestu v izbranem podjetju v gorenjski regiji
Stres v podjetju Lomas
Stres na delovnem mestu v podjetju Flamin Holding d.o.o.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Prevajanje otroške literature iz slovenščine v francoščino na primeru slikanice Pasji zakaji Lile Prap in prevoda Pourquoi les chiens se reniflent-ils les fesses ? Mathiasa Rambauda
Child's learning about diversity through a picture book
Use of children's literature in kindergarten
Svetlana Makarovič's crossover writing on the case of three selected fairy tales
Strategije kontekstualne adaptacije v prevodih slovenske otroške književnosti v poljščino
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IDENTIFYING OF ATTITUDES TO SOME BRANDS OF TOILET PAPER
Opis:
Attitudes are pre learned expressions, favours or disfavours, resulting as a reaction to people, things, places or events. They can differ from one to another person. Attitudes help us to define consumer's opinion about particular product, to research the influence of the group on the individual and to define differences between individuals. To conclude, attitudes lately became one of the most important and indispensable part of researching consumer behaviour in marketing. Beside consumer attitude segmentation is also very important part of successful marketing strategy. When a company choose to serve one or few segments instead of the whole market, it can adopt products to meet consumer’s needs as good as possible and this can increase the probability of purchase. My project is divided into two parts. The first part summarizes the theory about attitudes and briefly talks about segmentation theory. The second part is empirical. Firstly there is a presentation of research of attitudes to some brands of toilet paper, according to chosen segments of Paloma brand. At the end there is a presentation of results and suggestions of marketing communication of toilet paper Paloma adopted to special features of specific segment and its ideal product.
Ključne besede:
attitudes
,
toilet paper
,
segmentation
,
Paloma
,
questionnaire
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj