| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kombinirane likovne tehnike v prvem razredu osnovne šole
Avtorji:ID Borko, Mojca (Avtor)
ID Batič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Borko_Mojca_2016.pdf (1,57 MB)
MD5: D629CCA7174250B954551243BD692F7A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo Kombinirane likovne tehnike v prvem razredu osnovne šole govori o možnostih kombiniranja likovnih tehnik znotraj istega področja likovne umetnosti ali med različnimi področji, ki so: risanje, slikanje, grafika, kiparstvo in arhitektura. V teoretičnem delu smo predstavili pouk likovne umetnosti, likovne tehnike in materiale v prvi triadi (risarske, slikarske, grafične likovne tehnike, kiparske likovne materiale, materiale za oblikovanje prostora in kombinirane likovne tehnike), artikulacijo učne ure pri pouku likovne umetnosti z vidika likovne tehnike, predstavili smo splošne in specifične metode dela s poudarkom na tistih metodah, ki se nanašajo na likovno tehniko in na demonstracijo likovne tehnike. Opisali smo tudi značilnosti otrokovega likovnega izražanja v prvem razredu, saj je poznavanje likovnega razvoja za delo pri pouku likovne umetnosti zelo pomembno. V empiričnem delu smo izvedli študijo primera, s katero smo želeli ugotoviti, kako učenci samostojno kombinirajo različne likovne tehnike pri reševanju likovne naloge. Zasnovali smo pet likovnih nalog s kombiniranimi likovnimi tehnikami ter jih izvedli z 18 učenci prvega razreda podeželske osnovne šole. Podatke smo zbirali z opazovanjem, z udeležbo, fotografiranjem ter analizo likovnih izdelkov. V sklepnem delu smo predstavili ključne ugotovitve študije primera in podali mnenje o opravljenem lastnem strokovnem delu.
Ključne besede:pouk likovne umetnosti, metode dela, likovni razvoj otrok, kombinirane likovne tehnike, razredni pouk
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Borko]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61786 Novo okno
UDK:73:37(043.2)
COBISS.SI-ID:22559496 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FDNFBEAE
Datum objave v DKUM:21.09.2016
Število ogledov:7388
Število prenosov:1275
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BORKO, Mojca, 2016, Kombinirane likovne tehnike v prvem razredu osnovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Borko. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61786
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Combined art techniques in the first grade of Primary school
Opis:The Diploma paper Combined art techniques in the first grade of Primary school deals with different possibilities of combining art techniques within one or more areas of art, such as drawing, painting, graphic design, sculpture and architecture. In the theoretical part, we presented art classes, art techniques and materials, used in the first trimester (drawing, painting, graphic design, sculpture materials, materials for designing space and combined art techniques), the articulation of an art lesson from the art techniques point of view. Furthermore, we presented general and specific working methods with focusing on those, which apply to art techniques and its demonstration. We thoroughly described the characteristics of a first grader art expression, as we believe it is very important to acknowledge the art development when performing art lessons. In the empirical part, we carried out a case study, with which we wanted to establish, how students independently combine different art techniques while solving art problems. We designed five art assignments with combined art techniques and we carried them out with eighteen first grade students from the rural Primary school. Data were collected through observation, participation, photographing and art products analyses. In the closure, we presented the case study key findings and the evaluation of our own professional work.
Ključne besede:art lessons, working methods, child art development, combined art techniques, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici