| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KAKOVOST STORITEV SLOVENSKIH PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
Avtorji:ID Založnik Stepic, Mitja (Avtor)
ID Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zaloznik_Stepic_Mitja_2016.pdf (2,38 MB)
MD5: 4376B4992F0FB91DF17EB6E50DB0E8BE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes je kakovost postala pomemben dejavnik tako z vidika uporabnikov, kot ponudnikov. Najenostavneje bi kakovost lahko označili kot skupek lastnosti nekega proizvoda oziroma storitve. Načeloma naj bi veljalo, da so izdelki z boljšimi lastnostmi, večjo uporabnostjo in manjšo možnostjo za okvaro bolj kakovostni od ostalih. Vendar pa temu ni vedno tako, saj kakovost velja za zelo specifičen pojem, ki ga različni ljudje različno dojemajo. To je opazno tudi na področju mobilne telefonije. Uporabniki lahko isto storitev ali mobilni telefon vrednotijo povsem drugače.
Ključne besede:kakovost, storitve, mobilna telefonija, kakovost storitev.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Založnik Štepic]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61737 Novo okno
UDK:005.6
COBISS.SI-ID:12544796 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6U6VQEHH
Datum objave v DKUM:21.10.2016
Število ogledov:1463
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ZALOŽNIK STEPIC, Mitja, 2016, KAKOVOST STORITEV SLOVENSKIH PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Založnik Štepic. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61737
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:QUALITY OF SERVICES IN SLOVENIAN MOBILE PROVIDERS
Opis:. Nowdays, quality has become an important factor in terms of both users and providers. The easiest way quality can be described is as a set of characteristics of a product or service. In principle the products or services with better features, better usability and less chance of failure posesses higher quality than others. However, this is not always the case, because the quality is considered as a very specific concept. This means that different people have different perceptions about quality issue and is also evident in the field of mobile telephony. Users can use the same service or cell phone, but value it quite differently.
Ključne besede:quality, service, mobile telephony, the quality of service.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici