Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KAKOVOST STORITEV SLOVENSKIH PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
Avtorji:
ID
Založnik Stepic, Mitja
(Avtor)
ID
Potočan, Vojko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zaloznik_Stepic_Mitja_2016.pdf
(2,38 MB)
MD5: 4376B4992F0FB91DF17EB6E50DB0E8BE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Dandanes je kakovost postala pomemben dejavnik tako z vidika uporabnikov, kot ponudnikov. Najenostavneje bi kakovost lahko označili kot skupek lastnosti nekega proizvoda oziroma storitve. Načeloma naj bi veljalo, da so izdelki z boljšimi lastnostmi, večjo uporabnostjo in manjšo možnostjo za okvaro bolj kakovostni od ostalih. Vendar pa temu ni vedno tako, saj kakovost velja za zelo specifičen pojem, ki ga različni ljudje različno dojemajo. To je opazno tudi na področju mobilne telefonije. Uporabniki lahko isto storitev ali mobilni telefon vrednotijo povsem drugače.
Ključne besede:
kakovost
,
storitve
,
mobilna telefonija
,
kakovost storitev.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Založnik Štepic]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61737
UDK:
005.6
COBISS.SI-ID:
12544796
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:6U6VQEHH
Datum objave v DKUM:
21.10.2016
Število ogledov:
1463
Število prenosov:
121
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZALOŽNIK STEPIC, Mitja, 2016,
KAKOVOST STORITEV SLOVENSKIH PONUDNIKOV MOBILNE TELEFONIJE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Založnik Štepic. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61737
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
VARSTVO OKOLJA, OKOLJSKI VIDIKI IN EKOLOŠKA ZAŠČITA - PROBLEM LOČEVANJA ODPADKOV PO GOSPODINJSTVIH V OBČINI KRŠKO
Zasnova aktivnosti recikliranja
Optimizacija ravnanja z odpadki v podjetju transpak d.o.o.
Ločevanje odpadkov v vzgojnovarstvenih zavodih
Ravnanje z komunalnimi odpadki v občini Lenart - zadovoljstvo občanov z ravnanjem z odpadki
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Stopnja ozaveščenosti prebivalcev Občine Bled o ravnanju z odpadki
Zbiranje in recikliranje odpadkov v drugi triadi osnovne šole
Recikliranje
Recikliranje odpadnega materiala v vrtcu
Ločevanje in recikliranje odpadkov v Sloveniji ter njuna umeščenost v evropski prostor
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
QUALITY OF SERVICES IN SLOVENIAN MOBILE PROVIDERS
Opis:
. Nowdays, quality has become an important factor in terms of both users and providers. The easiest way quality can be described is as a set of characteristics of a product or service. In principle the products or services with better features, better usability and less chance of failure posesses higher quality than others. However, this is not always the case, because the quality is considered as a very specific concept. This means that different people have different perceptions about quality issue and is also evident in the field of mobile telephony. Users can use the same service or cell phone, but value it quite differently.
Ključne besede:
quality
,
service
,
mobile telephony
,
the quality of service.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj