Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PROCES PRIDOBIVANJA NOVIH UPORABNIKOV - PRIMER APLIKACIJE ANDROID PAY
Avtorji:
ID
Kovač, Michel
(Avtor)
ID
Nedelko, Zlatko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kovac_Michel_2016.pdf
(1,03 MB)
MD5: B024B6C16009757EFF026A34C285B438
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu smo se, kot pove naslov osredotočali na proces pridobivanja novih uporabnikov, oz. kako bi lahko aplikacija Android Pay pridobila nove uporabnike. Temelj diplomske naloge predstavlja znana motivacijska teorija- Herzbergerjeva dvofaktorska motivacijska teorija, s pomočjo katere bomo vpeljali proces pridobivanja novih uporabnikov. Sprva smo v diplomskem projektu predstavili pojem poslovni procesi, kako jih lahko preoblikujemo ter kakšne so posebnosti poslovnih procesov. Kasneje smo opisali e-commerce trg, ki se je v zadnjih letih zelo razvil in se razvija še naprej. Nato smo se osredotočili na samo aplikacijo Android Pay, katero smo tudi predstavili in poiskali konkurenčne aplikacije. Na koncu diplomskega projekta pa smo se posvetili konkretnemu problemu in iskanju rešitve za omenjen problem, ki je bil nezmožnost pridobivanja novih uporabnikov aplikacije Android Pay. V diplomskem projektu bomo navedli tudi predloge za pridobivanje novih uporabnikov, ki pa bodo bazirani na Herzbergerjevi motivacijski teoriji. Omenimo lahko, da bomo v diplomskem projektu prikazali inovativen način uporabe Herzbergerjeve dvofaktorske motivacijske teorije, ki jo bomo uporabili za pridobivanje novih uporabnikov aplikacije Android Pay. Rezultat rešitve samega problema, bi predstavljalo večje število uporabnikov, večja varnost pri izvajanju plačil in pa nenazadnje tudi večji prihodki za samo podjetje.
Ključne besede:
poslovni procesi
,
Herzbergerjeva dvofaktorska motivacijska teorija
,
Android Pay
,
pridobivanje novih uporabnikov
,
e-poslovanje
,
e-denarnica.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kovač]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61588
UDK:
004.7
COBISS.SI-ID:
12608284
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RNDUJ7FR
Datum objave v DKUM:
23.11.2016
Število ogledov:
1094
Število prenosov:
75
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Michel, 2016,
PROCES PRIDOBIVANJA NOVIH UPORABNIKOV - PRIMER APLIKACIJE ANDROID PAY
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kovač. [Dostopano 7 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61588
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PROCESS OF ATTRACTING NEW USERS - EXAMPLE OF APPLICATION ANDROID PAY
Opis:
In our bachelor thesis we have focused on a process of attracting new users or more specifically, how Android Pay application could attract fresh users. The foundation of our thesis presents a well-known motivation theory called Herzberger two-factor motivational theory through which we will create a process of attracting new users. At the beginning of the thesis we have focused our writing on business processes, in which we have presented basic concept, how can we remodel a process and described what are the specifics of this concept. On this topic we have found a lot of useful literature. After we have finished with business process we have presented the concept of e-commerce market that has developed tremendously in the previous years and is in fact still growing. Then we have described the Android pay and identified its competitors. At the end of the thesis we have focused our writing on the problem itself, where we have also found solutions that could solve the problem on which we were focusing on. The results of solving the problem are bigger user base, bigger security and of course higher revenue for the company. In our thesis we will show an innovative way of using two-factor motivational theory, which we will use for attracting new customers.
Ključne besede:
business processes
,
two-factor motivational theory
,
Android Pay
,
attracting new users
,
e-commerce
,
e-wallet.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj