| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PROCES PRIDOBIVANJA NOVIH UPORABNIKOV - PRIMER APLIKACIJE ANDROID PAY
Avtorji:ID Kovač, Michel (Avtor)
ID Nedelko, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kovac_Michel_2016.pdf (1,03 MB)
MD5: B024B6C16009757EFF026A34C285B438
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu smo se, kot pove naslov osredotočali na proces pridobivanja novih uporabnikov, oz. kako bi lahko aplikacija Android Pay pridobila nove uporabnike. Temelj diplomske naloge predstavlja znana motivacijska teorija- Herzbergerjeva dvofaktorska motivacijska teorija, s pomočjo katere bomo vpeljali proces pridobivanja novih uporabnikov. Sprva smo v diplomskem projektu predstavili pojem poslovni procesi, kako jih lahko preoblikujemo ter kakšne so posebnosti poslovnih procesov. Kasneje smo opisali e-commerce trg, ki se je v zadnjih letih zelo razvil in se razvija še naprej. Nato smo se osredotočili na samo aplikacijo Android Pay, katero smo tudi predstavili in poiskali konkurenčne aplikacije. Na koncu diplomskega projekta pa smo se posvetili konkretnemu problemu in iskanju rešitve za omenjen problem, ki je bil nezmožnost pridobivanja novih uporabnikov aplikacije Android Pay. V diplomskem projektu bomo navedli tudi predloge za pridobivanje novih uporabnikov, ki pa bodo bazirani na Herzbergerjevi motivacijski teoriji. Omenimo lahko, da bomo v diplomskem projektu prikazali inovativen način uporabe Herzbergerjeve dvofaktorske motivacijske teorije, ki jo bomo uporabili za pridobivanje novih uporabnikov aplikacije Android Pay. Rezultat rešitve samega problema, bi predstavljalo večje število uporabnikov, večja varnost pri izvajanju plačil in pa nenazadnje tudi večji prihodki za samo podjetje.
Ključne besede:poslovni procesi, Herzbergerjeva dvofaktorska motivacijska teorija, Android Pay, pridobivanje novih uporabnikov, e-poslovanje, e-denarnica.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kovač]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61588 Novo okno
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:12608284 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RNDUJ7FR
Datum objave v DKUM:23.11.2016
Število ogledov:1094
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOVAČ, Michel, 2016, PROCES PRIDOBIVANJA NOVIH UPORABNIKOV - PRIMER APLIKACIJE ANDROID PAY [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kovač. [Dostopano 7 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61588
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PROCESS OF ATTRACTING NEW USERS - EXAMPLE OF APPLICATION ANDROID PAY
Opis:In our bachelor thesis we have focused on a process of attracting new users or more specifically, how Android Pay application could attract fresh users. The foundation of our thesis presents a well-known motivation theory called Herzberger two-factor motivational theory through which we will create a process of attracting new users. At the beginning of the thesis we have focused our writing on business processes, in which we have presented basic concept, how can we remodel a process and described what are the specifics of this concept. On this topic we have found a lot of useful literature. After we have finished with business process we have presented the concept of e-commerce market that has developed tremendously in the previous years and is in fact still growing. Then we have described the Android pay and identified its competitors. At the end of the thesis we have focused our writing on the problem itself, where we have also found solutions that could solve the problem on which we were focusing on. The results of solving the problem are bigger user base, bigger security and of course higher revenue for the company. In our thesis we will show an innovative way of using two-factor motivational theory, which we will use for attracting new customers.
Ključne besede:business processes, two-factor motivational theory, Android Pay, attracting new users, e-commerce, e-wallet.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici