Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VREDNOTE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
Avtorji:
ID
Fujan, Mojca
(Avtor)
ID
Licardo, Marta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Fujan_Mojca_2016.pdf
(840,59 KB)
MD5: 697D798A5A6FC3369BCE16D8DE13DDDE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo obravnava vrednote in njihov vpliv na oblikovanje osebnosti in delovanje posameznika, kako nas vodijo skozi življenje. Podrobneje predstavimo Muskovo in Schwartzovo klasifikacijo vrednot, kjer se univerzalne vrednote delijo glede na motivacijo, ki je podlaga za razvoj vrednot. Vrednote se sprva razvijejo v okviru družine in kasneje v stiku otroka z ožjim in širšim družbenim okoljem. S pravim poučevanjem vrednot v predšolskem obdobju, z raznolikimi didaktičnimi strategijami in metodami, lahko v vrtcu vplivamo na sam razvoj vrednot pri predšolskem otroku. Vrednote pomembnih odraslih se torej prenašajo na otroke, zato smo v empiričnem delu analizirali vrednote študentov predšolske vzgoje. V raziskavi je sodelovalo 194 študentov. Analizirali smo, katere vrednote so pri študentih predšolske vzgoje najbolj izražene ter kakšne so razlike v vrednotah glede na starost in vrsto študija. Rezultati kažejo, da sta pri študentih predšolske vzgoje najvišje cenjeni vrednota dobrota in vrednota univerzalizem. Starejši študenti višje ocenjujejo vrednote tradicija in varnost, mlajši pa hedonizem. Ugotovili smo tudi, da se vrednote izrednih študentov bistveno ne razlikujejo od vrednot rednih študentov. Razlike glede na vrsto študija se nakazujejo pri vrednoti samousmerjanje in varnost, najmanjša razlika se kaže pri vrednoti dobrota. Pridobljeni rezultati so lahko smernice pri načrtovanju, oblikovanju študija predšolske vzgoje, za vključevanje vsebin, ki vplivajo na sam razvoj vrednot pri študentih predšolske vzgoje in seznanjajo prihodnje vzgojitelje s pomenom vrednot pri njihovem delu.
Ključne besede:
vrednote
,
študenti predšolske vzgoje
,
vzgoja predšolskih otrok
,
etika
,
moralni razvoj
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Fujan]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61579
UDK:
316.752-057.875:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
22517512
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RYK0IRV2
Datum objave v DKUM:
13.09.2016
Število ogledov:
2355
Število prenosov:
223
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FUJAN, Mojca, 2016,
VREDNOTE ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Fujan. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61579
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
AKR1B1 as a prognostic biomarker of high-grade serous ovarian cancer
Epitelijski rak jajčnikov, rak jajcevodov, primarni peritonealni serozni karcinom (PPSC)
Dokazovanje mutacij v genu BRCA1 z analizo talitvene krivulje produktov PCR
Metabolism of estrogens
Povzetek smernic za obravnavo bolnic z rakom jajčnikov, jajcevodov in s primarnim peritonealnim seroznim rakom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
VALUES OF STUDENTS OF PRESCHOOL EDUCATION
Opis:
The graduation thesis deals with values and their impact on formation of personality and individual´s operation, how they lead us through life. In detail we present Musek´s and Schwartz´s classification of values, where universal values are divided in regard to motivation which is a foundation for development of values. Initially, values are developed within a family and later in child´s contact with immediate and wider social environment. With a proper teaching of values in a pre-school period and with various didactic strategies and methods, in kindergarten we can influence the development of values itself in a pre-school child. Values of the important adults are therefore transferred to children, so we analysed the values of students of pre-school education. 194 students participated in the research. We analysed which values are the most emphasized in students of pre-school education, and what are the differences in values in regard to age and type of study. The results show that in students of pre-school education the most highly valued values are goodness and universalism. Older students more highly rate values tradition and safety, and younger ones highly rate hedonism. We also established that values of part-time students do not differ significantly from values of full-time students. Differences in regard to type of study are indicated in the value of self-guiding and safety, and the lowest difference is in the value goodness. The obtained results can be guidelines for planning, formation of the pre-school education studies, for inclusion of the contents influencing the development of values in students of pre-school education, and they can introduce the future teachers with importance of values for their work.
Ključne besede:
values
,
students of pre-school education
,
education of pre-school children
,
ethics
,
moral development
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj