| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nadgrajena resničnost: razširjenost v medijski produkciji
Avtorji:ID Vrečko, Filip (Avtor)
ID Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vrecko_Filip_2016.pdf (5,11 MB)
MD5: 54D683827D9F93335A2FF18FE3AFD982
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu raziskujemo razširjenost uporabe nadgrajene resničnosti v medijski produkciji na podlagi analize desetih epizod 13 oddaj, ki so ali so bile predvajane v živo. Pozornost posvečamo številčnosti prikaza tehnik nadgrajene resničnosti glede na ciljne skupine, željo po večji gledanosti in finančne omejitve oddaj. Rezultati pokažejo, da je nadgrajena resničnost zasidrana v medijski produkciji za kabelsko televizijo, saj je v 77 % preučevanih oddaj začasna tehnika nadgrajene resničnosti prisotna vsaj 70 % predvajalnega časa. Ugotavljamo, da to ne velja za oddaje, spremljane po satelitskem oddajniku, kjer je odstotek začasnih tehnik nadgrajene resničnosti precej nižji.
Ključne besede:nadgrajena resničnost, medijska produkcija, televizijske oddaje, prenos v živo
Kraj izida:[Maribor
Založnik:F. Vrečko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61470 Novo okno
UDK:004.9:621.397(043.2)
COBISS.SI-ID:20194326 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WYDJTYS4
Datum objave v DKUM:06.09.2016
Število ogledov:1566
Število prenosov:107
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VREČKO, Filip, 2016, Nadgrajena resničnost: razširjenost v medijski produkciji [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : F. Vrečko. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61470
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The prevalence of augmented reality in media production
Opis:Subject of the master thesis is the prevalence of augmented reality used in media production. Data is collected by analysing ten episodes of 13 shows, which are or were broadcasted live. We are focusing our attention on amount of augmented reality techniques used in regard to target audience, ambition for higher ratings and financial limitations of the shows. Results show that augmented reality is indeed prevalent in media production for cable television, since temporary techniques of augmented reality are present at least 70% of the running time in 77% of the shows in question. However, that is not the case in regard to satelite broadcasts, where the numbers are lower.
Ključne besede:augmented reality, media production, television shows, live broadcast


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici