Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Inovativna pedagogika 1 : 1 pri tehniškem izobraževanju
Avtorji:
ID
Kores, Petra
(Avtor)
ID
Aberšek, Boris
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kores_Petra_2016.pdf
(643,98 KB)
MD5: 2BC37AADF95F35CF1AB841B38E3BF689
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Bistvo učnega procesa je poleg vzgoje (afektivnega področja) predvsem usvajanje znanj (kognitivni pogled) in spretnosti (kompetence). Kako kakovostno bo to znanje, je odvisno od učinkovitosti učenja. 21. stoletje je stoletje sodobne informacijske družbe, ki ustvarja vedno večje in nove izobraževalne zahteve ter izzive in ob tem hkrati zagotavlja nova orodja za zadovoljitev le-teh. Zaradi zahtev po učinkovitem učenju in pridobivanju kakovostnega znanja le-tega skoraj ni mogoče več pridobiti s tradicionalnim poučevanjem in učenjem. Zato je nujno potrebna sprememba, miselni preskok, na področju izobraževalnega sistema. Diplomska naloga temelji na vpogledu v »inovativno pedagogiko 1 : 1« v splošnem izobraževanju in še posebej na področju tehniškega izobraževanja. Inovativna pedagogika 1 : 1 je usmerjena v sodelovalno, poizvedovalno in raziskovalno učenje, v nove metode dela, uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije, nova učna okolja, samostojnost in personalizacijo učenja. Vse našteto povečuje učinkovitost učenja, kompetentnost ter pripravljenost učencev na zaposlitev.
Ključne besede:
učenje
,
poučevanje
,
tehnika in tehnologija
,
inovativna pedagogika 1 : 1
,
IKT
,
sodelovalno učenje
,
motivacija
,
kompetence 21. stoletja
,
nova učna okolja
,
kreativna učilnica
,
kognitivno učenje
,
učni načrt.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Kores]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61359
UDK:
37.091.3:62:004(043.2)
COBISS.SI-ID:
22718728
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:Q5NQURTG
Datum objave v DKUM:
11.11.2016
Število ogledov:
1530
Število prenosov:
172
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KORES, Petra, 2016,
Inovativna pedagogika 1 : 1 pri tehniškem izobraževanju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Kores. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61359
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prehranska podpora bolnikov z napredovalim rakom
Bolečina pri bolniku z napredovalim rakom
Uporaba kanabinoidov pri bolniku z napredovalim rakom
Obravnava delirija pri bolniku z napredovalim rakom
Obvladovanje simptomov v obdobju umiranja pri bolniku z napredovalim rakom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Paliativna zdravstvena nega pacienta z napredovalim rakom požiralnika
Pomen terapevtske komunikacije s pacienti z rakom
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Innovative pedagogy 1:1 by technology and design education
Opis:
The essence of any learning between all others is to acquire knowledge (cognitive view) and skils (competences). The quality of knowledge depends on the effectiveness of learning process. The 21st century is a century of modern "informative" society, creating a growing and emerging needs and challenges, which also provides new tools to meet them. Because of these needs, effective teaching and learning and the quality of knowledge is almost no longer possible to obtain with traditional teaching and learning methods. It is therefore urgently to aquire changes in the education system. The thesis is therefore based on the insight into the "innovative pedagogy 1: 1" in general and especialy in the field of technical education. Innovative Pedagogy 1: 1 is directed to cooperation, new methods of work, the use of information and communication technology, new learning environments, autonomy and personalization of learning, which increases the effectiveness of learning and competence of pupils for their future employment.
Ključne besede:
learning
,
teaching
,
technical and technology education
,
Innovative pedagogy 1:1
,
cooperative learning
,
motivation
,
competences of the 21st century
,
innovative classroom
,
creative classroom
,
cognitive learning
,
curriculum.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj