| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:NOTRANJE REVIDIRANJE V UPRAVNIH ENOTAH
Avtorji:ID Ivezič, Tadeja (Avtor)
ID Korpič Horvat, Etelka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ivezic_Tadeja_2016.pdf (1,39 MB)
MD5: 70622D8E2C47A3D1D2398BC69DD16EC7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:Notranje revidiranje daje organizaciji zagotovilo, da so upravljanje, obvladovanje tveganj in notranje kontrole takšne, da bodo cilji organizacije doseženi. V razvitem svetu ima notranje revidiranje dolgo tradicijo. V Sloveniji se je notranja revizija začela uveljavljati veliko pozneje kot v razvitem svetu, saj se je komaj v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja začela pospešeno uvajati v gospodarstvu, deset let pozneje pa še v javnem sektorju. Ureditev notranjega revidiranja v Sloveniji sem primerjala z notranjim revidiranjem v javnem sektorju Hrvaške in Avstrije. Slovenija ima za izvajanje notranjega revidiranja v javnem sektorju sprejete ustrezne predpise, Vlada Republike Slovenije je sprejela strategijo razvoja notranjega nadzora v javnem sektorju. Kljub sprejetim ustreznim predpisom in veljavni strategiji ni zagotovljenih vseh ustreznih pogojev za delo, zato na področju notranjega revidiranja ni napredka. Za vse proračunske uporabnike je notranje revidiranje obvezno že od leta 2002, vendar menim, da v praksi ni ustrezno in zadostno zaživelo. Upravne enote imajo trenutno zagotovljeno notranje revidiranje pri Službi za notranjo revizijo Ministrstva za javno upravo, ki je opredeljena kot lastna notranjerevizijska služba. Pravne podlage za vključitev upravnih enot k tej službi ni, z njo tudi ni zagotovljena zadostnost notranjega revidiranja. Tako poslovodstvo upravnih enot ne dobi zagotovila, da so sistemi notranjih kontrol uspešni in učinkoviti, da bodo cilji upravnih enot doseženi, da bodo javna sredstva porabljena pravilno in smotrno. Ustanovitev skupne notranjerevizijske službe je ena od možnih rešitev za zagotovitev okrepljenega nadzora v upravnih enotah. Upravne enote lahko zagotavljajo notranje revidiranje z lastno notranjerevizijsko službo, s skupno notranjerevizijsko službo ali z najemom zunanjega izvajalca notranjega revidiranja. Z analiziranjem sem ugotavljala prednosti in slabosti vsake od oblik organiziranja notranjerevizijske službe.
Ključne besede:notranja revizija, javni sektor, proračunski uporabnik, upravna enota, skupna notranjerevizijska služba
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Ivezič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61223 Novo okno
UDK:336.146(043.3)
COBISS.SI-ID:5185323 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AHO7OU7L
Datum objave v DKUM:29.05.2017
Število ogledov:1696
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PF
:
IVEZIČ, Tadeja, 2016, NOTRANJE REVIDIRANJE V UPRAVNIH ENOTAH [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Ivezič. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61223
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal auditing in administrative unit
Opis:Internal auditing organization gives assurance that governance, risk management and internal control, such that the objectives of the organization are met. In the developed world it has a long tradition of internal auditing. In Slovenia, the internal audit began to be developed much later than in the developed world, because it is in the early nineties was introduce in the economy, ten years later, still in the public sector. Arrangements for internal audit in Slovenia I compared with internal auditing in the public sector of Croatia and of Austria. Slovenia has to carry out internal auditing in the public sector by adopting appropriate laws, the Government of the Republic of Slovenia has adopted the development strategy of internal control in the public sector. In spite of the relevant legal and valid strategy are not provided with all the relevant conditions of work, so in the field of internal auditing there is no progress. For all budget users internal auditing is mandatory since 2002, but I think, in practice it is not adequately and sufficiently established. Administrative units are currently provided internal audit at the Office of Internal Audit of the Ministry of Public Administration, which is defined as its own internal audit department. The legal basis for the inclusion of administrative units to this service is, it is not guaranteed the adequacy of internal auditing. Thus, management of administrative units has not received assurances that internal control systems are effective and efficient, that the objectives of administrative units achieved that public funds are used properly and efficiently. The establishment of joint internal audit services is one possible solution to provide enhanced control in administrative units. Administrative units capable of providing internal audit by its own internal audit service, with a total internal audit department or by hiring an external contractor of internal auditing. By analyzing, I have determined the strengths and weaknesses of each of the forms of organization of the internal auditing department.
Ključne besede:internal auditing, public sector, budget user, administrative unit, joint internal audit service


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici