Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NOTRANJE REVIDIRANJE V UPRAVNIH ENOTAH
Avtorji:
ID
Ivezič, Tadeja
(Avtor)
ID
Korpič Horvat, Etelka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Ivezic_Tadeja_2016.pdf
(1,39 MB)
MD5: 70622D8E2C47A3D1D2398BC69DD16EC7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PF - Pravna fakulteta
Opis:
Notranje revidiranje daje organizaciji zagotovilo, da so upravljanje, obvladovanje tveganj in notranje kontrole takšne, da bodo cilji organizacije doseženi. V razvitem svetu ima notranje revidiranje dolgo tradicijo. V Sloveniji se je notranja revizija začela uveljavljati veliko pozneje kot v razvitem svetu, saj se je komaj v začetku devetdesetih let prejšnjega stoletja začela pospešeno uvajati v gospodarstvu, deset let pozneje pa še v javnem sektorju. Ureditev notranjega revidiranja v Sloveniji sem primerjala z notranjim revidiranjem v javnem sektorju Hrvaške in Avstrije. Slovenija ima za izvajanje notranjega revidiranja v javnem sektorju sprejete ustrezne predpise, Vlada Republike Slovenije je sprejela strategijo razvoja notranjega nadzora v javnem sektorju. Kljub sprejetim ustreznim predpisom in veljavni strategiji ni zagotovljenih vseh ustreznih pogojev za delo, zato na področju notranjega revidiranja ni napredka. Za vse proračunske uporabnike je notranje revidiranje obvezno že od leta 2002, vendar menim, da v praksi ni ustrezno in zadostno zaživelo. Upravne enote imajo trenutno zagotovljeno notranje revidiranje pri Službi za notranjo revizijo Ministrstva za javno upravo, ki je opredeljena kot lastna notranjerevizijska služba. Pravne podlage za vključitev upravnih enot k tej službi ni, z njo tudi ni zagotovljena zadostnost notranjega revidiranja. Tako poslovodstvo upravnih enot ne dobi zagotovila, da so sistemi notranjih kontrol uspešni in učinkoviti, da bodo cilji upravnih enot doseženi, da bodo javna sredstva porabljena pravilno in smotrno. Ustanovitev skupne notranjerevizijske službe je ena od možnih rešitev za zagotovitev okrepljenega nadzora v upravnih enotah. Upravne enote lahko zagotavljajo notranje revidiranje z lastno notranjerevizijsko službo, s skupno notranjerevizijsko službo ali z najemom zunanjega izvajalca notranjega revidiranja. Z analiziranjem sem ugotavljala prednosti in slabosti vsake od oblik organiziranja notranjerevizijske službe.
Ključne besede:
notranja revizija
,
javni sektor
,
proračunski uporabnik
,
upravna enota
,
skupna notranjerevizijska služba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Ivezič]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-61223
UDK:
336.146(043.3)
COBISS.SI-ID:
5185323
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AHO7OU7L
Datum objave v DKUM:
29.05.2017
Število ogledov:
1696
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Področja:
PF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
IVEZIČ, Tadeja, 2016,
NOTRANJE REVIDIRANJE V UPRAVNIH ENOTAH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Ivezič. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61223
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Jekleni most za pešce razpona 15 m
Jekleni most za pešce razpona 20 m
Jeklena hala 12x20 m
Sedemetažni jekleni poslovno-komercialni objekt 20 m x 20 m x 30 m
Analiza jeklene stolpnice
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dimenzioniranje nosilne konstrukcije prednapetega betonskega mostu čez reko Sotlo
Projektiranje nosilne konstrukcije armiranobetonskega objekta "Mladinski hotel"
Kalibracija enačb mejnega stanja za armirano betonske konstrukcije na osnovi zanesljivosti konstrukcij
Projekt jeklene industrijske hale
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Internal auditing in administrative unit
Opis:
Internal auditing organization gives assurance that governance, risk management and internal control, such that the objectives of the organization are met. In the developed world it has a long tradition of internal auditing. In Slovenia, the internal audit began to be developed much later than in the developed world, because it is in the early nineties was introduce in the economy, ten years later, still in the public sector. Arrangements for internal audit in Slovenia I compared with internal auditing in the public sector of Croatia and of Austria. Slovenia has to carry out internal auditing in the public sector by adopting appropriate laws, the Government of the Republic of Slovenia has adopted the development strategy of internal control in the public sector. In spite of the relevant legal and valid strategy are not provided with all the relevant conditions of work, so in the field of internal auditing there is no progress. For all budget users internal auditing is mandatory since 2002, but I think, in practice it is not adequately and sufficiently established. Administrative units are currently provided internal audit at the Office of Internal Audit of the Ministry of Public Administration, which is defined as its own internal audit department. The legal basis for the inclusion of administrative units to this service is, it is not guaranteed the adequacy of internal auditing. Thus, management of administrative units has not received assurances that internal control systems are effective and efficient, that the objectives of administrative units achieved that public funds are used properly and efficiently. The establishment of joint internal audit services is one possible solution to provide enhanced control in administrative units. Administrative units capable of providing internal audit by its own internal audit service, with a total internal audit department or by hiring an external contractor of internal auditing. By analyzing, I have determined the strengths and weaknesses of each of the forms of organization of the internal auditing department.
Ključne besede:
internal auditing
,
public sector
,
budget user
,
administrative unit
,
joint internal audit service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj