| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izboljšava pred in poprodajnih procesov v podjetju s pomočjo CRM mobilne aplikacije
Avtorji:ID Mahorič, Špela (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mahoric_Spela_2016.pdf (1,66 MB)
MD5: 0C4285B4D4407043862EC6CD9C98455D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem času hitro spreminjajoče se tehnologije in vedno večjega konkurenčnega boja, se podjetja skušajo vse bolj približati strankam. Pri tem je cilj, da imajo dober odnos s strankami in da so le-te zadovoljne. Prav zato se podjetja začenjajo vse bolj zavedati, da jim CRM sistem, ki omogoča, da podjetja zgradijo dobre in dolgotrajne odnose s strankami. Podjetjem pomaga, da se osredotočijo na vsako stranko posebej in gradijo v korist stranki in podjetju, kar pa pripomore k izboljšanju lojalnosti strank in prinese višji dolgoročni dobiček. Ponudniki CRM sistemov pa se zavedajo, da tehnologija napreduje in da vse več ljudi uporablja mobilne telefone, zato jih vse več že ponuja mobilne aplikacije CRM, tako da lahko uporabniki kadarkoli in kjerkoli uporabljajo CRM sisteme. Temu je sledilo tudi podjetje Intera d.o.o., ki je zraven svojega Intrix CRM razvilo tudi mobilno aplikacijo Intrix CRM. V diplomskem projektu je mogoče spoznati in lažje razumeti uporabo CRM sistema. V prvem delu smo predstavili ključne pojme in prednosti CRM sistema ter mobilne aplikacije CRM, kot tudi ponudnike CRM sistemov, nato pa so predstavljeni napotki kako uvesti CRM sistem v podjetje. Vsako podjetje se ob uvedbi CRM sistema srečuje tudi s spremembo poslovnih, predvsem prodajnih procesov, zato je v diplomskem projektu mogoče spoznati tudi te procese. V drugem, praktičnem delu, pa smo predstavili kako potekajo pred in poprodajni procesi z uporabo mobilne aplikacije Intrix CRM, kar lahko koristi prav vsakemu uporabniku tega sistema.
Ključne besede:CRM sistem, mobilna aplikacija CRM, prodajni procesi, Intera d.o.o., uporabniška navodila mobilne aplikacije Intrix CRM
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Mahorič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61088 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12601628 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QUILNVLT
Datum objave v DKUM:21.11.2016
Število ogledov:1326
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MAHORIČ, Špela, 2016, Izboljšava pred in poprodajnih procesov v podjetju s pomočjo CRM mobilne aplikacije [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Mahorič. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=61088
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Improvement before and after sales processes within the company using CRM Mobile App
Opis:In today's world of rapidly changing technologies and increasing competitiveness, companies are trying to get closer to customers. Their aim is to have a good relationship with their customers so that they're satisfied. This is why companies are starting to realize that CRM systems could help them build a better and more lasting relationship with customers. It helps companies to focus on individual customers in such a way that both the company and the customer benefit from it. It can help improve customer loyalty and can lead to higher long-term profits. Providers of CRM systems are realizing business is shifting more and more mobile-first. This is the reason that many CRM vendors are focusing on delivering a good mobile experience so that access is enabled anytime and anywhere. Intera Ltd. took the same approach and is now offering a mobile application alongside their CRM solution called Intrix CRM. This thesis explains workings of a CRM system and presents key benefits of using one. In the first part, we'll present the key concepts and benefits of CRM systems and mobile CRM app, as well as providers of CRM systems. Then we'll take a look at how to implement a CRM system in a company. When implementing a CRM every company is faced with a change of their business processes, in particular sales, which will be explained along the way. In the second, practical part, we'll see how before and after-sales processes benefit from using a CRM system.
Ključne besede:CRM, CRM system, CRM mobile app, sales processes, Intera Ltd., user guide mobile app Intrix CRM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici