Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
Avtorji:
ID
Štefanovski, Vanesa
(Avtor)
ID
Ženko, Zdenka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Stefanovski_Vanesa_2016.pdf
(1,30 MB)
MD5: 59A440723221B05A51F7F4004A5998CB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Živimo v digitalni dobi, za katero je značilno hitro širjenje novosti med uporabniki ter nenehno uveljavljanje sprememb. Danes predstavlja temeljni vir informacij svetovni splet. V zadnjih nekaj letih smo priča fenomenu na svetovnem spletu, in sicer družbenim omrežjem, ki uporabnikom omogočajo cel spekter različnih storitev, od interakcije s prijatelji, deljenja različnih vsebin, iskanja informacij in trendov, itd. Med najbolj rastoče družbeno omrežje na svetu raziskave uvrščajo družbeno omrežje Instagram, ki je v 6 letih od ustanovitve že preseglo 400 milijonov aktivnih uporabnikov. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, katere so tiste lastnosti omenjenega družbenega omrežja Instagram, ki so vplivale na uspeh, ki je po rasti presegel celo giganta med družbenimi omrežji – družbeno omrežje Facebook. Za proučevanje uspešnosti družbenega omrežja Instagram je primerna uporaba Rogersove teorije difuzije inovacij. Teorija difuzije inovacij si prizadeva pojasniti kako, zakaj in pod kakšnimi pogoji se nove ideje in tehnologije širijo med člani družbenega sistema. Profesor Everett Rogers je opredelil štiri temeljne sestavine, ki vplivajo na proces difuzije inovacije, in sicer inovacija, čas, komunikacijski kanali in družbeni sistem, katere bodo podrobno raziskane na primeru družbenega omrežja Instagram. V zadnjem času je zaslediti veliko priljubljenost omrežja tudi med podjetji, ki slednjega uporabljajo kot komunikacijski kanal za širjenje informacij o novosti. V tem delu bo družbeno omrežje Instagram proučevano kot komunikacijski kanal, pri tem pa se bo ugotavljalo ali uporaba slednjega omrežja s strani podjetij vpliva na povečan sprejem novosti oziroma ali predstavlja primeren komunikacijski kanal za podjetja. Prav tako pa se bo ugotavljala vloga mnenjskih vodij na družbenem omrežju Instagram in njihov vpliv na sprejem novosti.
Ključne besede:
inovacija
,
teorija difuzija inovacij
,
komunikacijski kanal
,
družbeno omrežje Instagram
,
mnenjski vodje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Štefanovski]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60695
UDK:
001.895
COBISS.SI-ID:
12538396
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SE5TSTAD
Datum objave v DKUM:
19.10.2016
Število ogledov:
2865
Število prenosov:
637
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠTEFANOVSKI, Vanesa, 2016,
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Štefanovski. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60695
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Logistična analiza notranje logistike proizvodnega podjetja
Logistična anliza (ne)povratne embalaže in skladiščenja v podjetju Gorenje gostinstvo, d.o.o.
Logistična analiza skladiščnega poslovanja v podjetju Veyance technologies Europe
Logistična analiza notranje logistike proizvodnega podjetja
Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d.d.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Oblikovanje sistema embalaže za farmacevtske izdelke
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIFFUSION OF INNOVATION THEORY AND SOCIAL NETWORK INSTAGRAM
Opis:
We live in the digital era, which is characterized by the rapid spread of innovations among users and by implementation of constant changes. Today the World Wide Web is a fundamental source of information. In the last few years, we have witnessed the phenomenon on the World Wide Web - social networks - which allow users a whole range of different services, from interaction with friends, sharing different content, search information and trends, etc. Research shows that the fastest growing social network in the world is Instagram, which has, in the 6 years since its establishment, exceeded 400 million active users. The aim of research is to determine the characteristics of social network Instagram, which contributed to the fact that Instagram has even exceeded the success in growth of social media giant – Facebook. To study the success of social network Instagram is suitable to use Rogers' theory of diffusion of innovation. Diffusion of innovation theory seeks to explain how, why and under what conditions, new ideas and technologies spread among members of a social system. Professor Everett Rogers defined four fundamental elements that affect the process of diffusion of innovation, that is innovation, time, communication channels and the social system, which will be explored in the case of social network Instagram. Lately, we can notice big popularity of the network among companies, since they are using the network as a communication channel to spread information about innovation. In this part of the research the social network Instagram will be studied as a communication channel, while it will be determined whether the use of the network by companies affects the increase of adoption of innovations and if it is a convenient communication channel for companies. In addition, it will be determined the role of opinion leaders on social network Instagram and their impact on the adoption of innovations.
Ključne besede:
Innovation
,
diffusion of innovation theory
,
communication channel
,
social network Instagram
,
opinion leaders
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj