Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU BIOPLUS D.O.O.
Avtorji:
ID
Vene, Tanja
(Avtor)
ID
Ovsenik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Vene_Tanja_2016.pdf
(1,82 MB)
MD5: 21D31D89F619A2DE0C5AD71ED4D2824D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Visoka motiviranost zaposlenih je eden ključnih dejavnikov, zakaj so določena podjetja uspešna in učinkovita. Smisel motiviranja je, da zaposleni razvijamo vse svoje poklicne talente, hkrati pa razvijamo tudi svoje osebnosti. Pri tem pa velikost podjetja sploh ni pomembna. Majhna podjetja imajo celo prednost pred velikimi, ker se prav zaradi svoje majhnosti hitreje in učinkoviteje prilagajajo trgu, hkrati pa tudi lažje vzpostavljajo modele motiviranja, saj svoje zaposlene tudi osebno zelo dobro poznajo. Namen tega diplomskega dela je raziskati, zakaj ljudje pravzaprav delamo in kateri motivacijski dejavniki so najpomembnejši pri našem delu. Naredili smo primerjavo med izbranim podjetjem Bioplus d.o.o. in primerjalno skupino anketiranih, sestavljeno iz petih različnih podjetij. Vsem šestim podjetjem je skupno to, da so majhna, glede na računovodske izkaze uspešna in obvladujejo tržne niše. V diplomskem delu smo opredelili pojem motiviranosti in motivacije ter odgovorili na vprašanje, kaj motivira zaposlene in njihove vodje, da se pri delu maksimalno potrudijo. Ugotovili smo, da je preživetje oziroma plačilo za preživetje še vedno najpomembnejši motivacijski dejavnik pri obeh preučevanih skupinah, vendar v izbranem podjetju deluje kot motivacijska spodbuda, v primerjalni skupini pa kot higienik. V podjetju Bioplus d.o.o. je tudi v razširjeni skupini motivacijskih dejavnikov dobro plačilo najpomembnejši motivacijski dejavnik, v primerjalni skupini pa je to zanimivo delo. V diplomskem delu smo tudi ponovno preverili in potrdili, da kot najbolj znani motivacijski teoriji; teorija po Maslowu in Herzbergovi motivatorji in higieniki, še vedno veljata v letu 2016. Da bi izboljšali motivacijo v podjetju Bioplus d.o.o., smo na koncu diplomskega dela podali tudi nekaj predlogov.
Ključne besede:
motiv
,
motivacija
,
motivacijski dejavniki
,
znanje in spretnosti
,
ravnanje z ljudmi
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60648
COBISS.SI-ID:
7845395
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UFJRVDIA
Datum objave v DKUM:
21.11.2016
Število ogledov:
1882
Število prenosov:
98
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VENE, Tanja, 2016,
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU BIOPLUS D.O.O.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60648
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Journal of business ethics
Patronatska izjava
Moralna kompetentnost slovenskih mladostnikov
Problem zla
Moralna in etična raznolikost držav članic v sodni praksi EU
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Primerjava procesa ustvarjanja oglaševalske akcije z orodjema Google AdWords in Bing Ads
Spletno oglaševanje s storitvijo Google AdWords
Razvijanje veščin vodenja v slovenskih mednarodnih podjetjih
Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
Pravica do pozabe na internetu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EMPLOYEE MOTIVATION AT BIOPLUS D.O.O.
Opis:
High employee motivation is a key factor of successful and efficient enterprises. The purpose of motivation is for the employees to fully develop their professional talents while also bolster their personal growth. Company size plays no role in this. If anything smaller companies have an advantage over the larger ones on the count of their size, which allows the smaller companies to quickly and efficiently adapt to the market. It is also easier for the smaller companies to establish and maintain motivational models due to well knowing their employees. The purpose of this dissertation is the research of causes that drive the employees at their work and identification of their most important motivational factors for their work. Results will be obtained by comparing answered questionnaires of the chosen company Bioplus d.o.o. with those of the comparison group made up of employees of five other companies. The six companies are all small and according to their financial statements successful niche market providers. The dissertation defines both motivation and being motivated and it also explains what drives the employees and their superiors to give their work the maximum effort. We have determined that receiving payment is still the most important motivational factor in both studied groups, but in the comparison group payment acts as a hygiene factor, while the chosen company uses payment as a motivational encouragement. In case of Bioplus d.o.o. payment remains the most important motivational factor even when offered an expanded list of motivational factors, whereas in the comparison group interesting work becomes the most important factor. The dissertation checks and reaffirms that Maslow’s hierarchy of needs and Herzberg’s motivator-hygiene theory remain relevant even now. To improve employee motivation in Bioplus d.o.o. we have suggested some improvements listed at the end of the dissertation.
Ključne besede:
motive
,
motivation
,
motivational factors
,
knowledge and expertise
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj