Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Doživljajska vzgoja v naravnem okolju - taborjenje
Avtorji:
ID
Geršak, Aleksander
(Avtor)
ID
Marinšek, Miha
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Gersak_Aleksander_2016.pdf
(1,76 MB)
MD5: F7C702B6A2163B34114B8C9E5C1FDA6A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi Doživljajska vzgoja v naravnem okolju – taborjenje smo se v teoretičnem delu posvetili osnovam doživljajske pedagogike, naravi ter razvoju senzoričnih in motoričnih sposobnosti otrok. Namen diplomske naloge je bil, da otrok izvedeno dejavnost čustveno doživi, se ob tem nauči osnov taborjenja, spozna življenje v naravnem okolju ter aktivira pozitivna čustva do gibalne dejavnosti. Za opazovanje čustvenih stanj otrok smo uporabili ocenjevalne liste, otroci pa so svoja doživljanja ocenjevali na podlagi pripravljenih simbolov, ki so predstavljali, kako je otrok izvedeno dejavnost sprejel. Na podlagi zbranih rezultatov smo ugotavljali primernost izvedenih dejavnosti na taborjenju. Pri evalvaciji in analizi rezultatov smo ugotovili, da posamezne dejavnosti niso v celoti primerne za izvajanje, zato smo predlagali ustrezne rešitve. Dejavnost nočnega pohoda smo nato z novim načrtovanjem znova izvedli. Pri obeh izvedenih dejavnostih smo dokazali, kako pomembna je izbira primernih vsebin in zahtevnost posameznih gibalnih nalog za starostno stopnjo otroka.
Ključne besede:
taborjenje
,
doživetje
,
doživljajska vzgoja
,
doživljajska pedagogika
,
mlajši otrok
,
naravno okolje.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Geršak]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60590
UDK:
37.018.8(043.2)
COBISS.SI-ID:
22518024
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IXFUAPCC
Datum objave v DKUM:
12.09.2016
Število ogledov:
2721
Število prenosov:
607
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GERŠAK, Aleksander, 2016,
Doživljajska vzgoja v naravnem okolju - taborjenje
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Geršak. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60590
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Experiential Education in the Natural Environment - Camping
Opis:
Theoretical part of the thesis Experiential Education in the Natural Environment – Camping presents the basics of experiential pedagogy, nature and the children's development of sensory and motion abilities. The purpose of this thesis was to show the child's emotional response to performed activity as he learns the basics of camping, learns about life in the natural environment and activates positive emotions to physical activity. For observing children’s emotional states we used the evaluation sheets, whereas the children were also able to evaluate their experience on the basis of prepared symbols that represent how a child has accepted the carry out activities. Based on the accumulated results we assessed the adequacy of the activities at camp. In the evaluation and analysis of the results, we found that individual activities are not fully adequate to implement, so we proposed appropriate solutions. Night hike activity was thus carefully re-planned and carried out again. In both of the activities carried out, we have demonstrated the importance of choosing the appropriate content and complexity of individual motor tasks according to the age level of the child.
Ključne besede:
camping
,
experience
,
experiential education
,
experiential pedagogy
,
younger child
,
natural environment.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj