Naslov: | OPTIMIZACIJA PROCESA NAROČANJA Z ORODJEM ANYLOGIC |
---|
Avtorji: | ID Zajc, Sanja (Avtor) ID Baggia, Alenka (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_Zajc_Sanja_2016.pdf (1,16 MB) MD5: 224DCAF2073CC8F8D52EDF66D5DD94F5
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Glede na številne prednosti, ki jih ponuja računalniška izmenjava podatkov, gre pričakovati, da se je bo vse več podjetij pri svojem poslovanju tudi posluževalo. Dokler niso zagotovljeni in pravilno nastavljeni vsi osnovni parametri, pa lahko pri izmenjavi elektronskih dokumentov nastane več težav kot koristi.
Namen diplomskega dela je predstaviti vnos ter obdelavo prodajnega naloga, prejetega preko RIP (računalniško izmenjavanje podatkov) sistema. Analizo stanja bomo izvedli na primeru partnerske organizacije, ki je zaradi želje po zaupnosti ne moremo imenovati. Dosedanji način naročanja je dokaj preprost in razumljiv, vendar se ob neustreznem vnosu enega izmed matičnih podatkov izkaže kot počasen oz. neučinkovit. Elektronsko naročilo z neustrezno vsebino obvisi v medmrežju in ga mora referent ročno popraviti ter vnesti v sistem.
Vse ključne podatke smo beležili in jih z Excelom ustrezno obdelali. S pomočjo orodja Anylogic smo izdelali simulacijo procesa in z njo določili število čakajočih naročil v določenem časovnem obdobju, kakšna je zasedenost zaposlenega ter kakšen je povprečen čas, ki ga naročilo preživi v sistemu.
Cilj naloge je ugotoviti upravičenost vpeljave nove aplikacije, kjer bi se hranili vsi matični podatki proizvodov obravnavanega podjetja, ki so pomembni pri procesu naročanja. Zavedamo se, da obravnavano podjetje potrebuje poenoteno bazo, ki bi jo lahko uporabljali tudi drugi ključni kupci, ki jih želi podjetje vključiti v računalniško izmenjavo podatkov. Predlagano rešitev smo s pomočjo simulacije tudi ovrednotili.
S prehodom na računalniško izmenjavo naročil se bo izvajalni čas v prodajnem procesu skrajšal, sam poslovni proces pa bo postal hitrejši in preglednejši. Ker rek »Čas je zlato« v sedanjih časih še kako drži, bo skrajšanje izvajalnih časov lahko prineslo določeno prednost pred konkurenco, saj bodo izdelki na prodajnih policah prej in z manj stroška. Celoten postopek bo tako izveden elektronsko, zato bodo odpravljene človeške napake, kar podjetjema predstavlja bolj kakovostno, hitrejšo in bolj pregledno oddajo naročila ter njegovo potrditev. |
---|
Ključne besede: | Naročilo, Simulacija, Analiza, Podvojen podatek, Računalniška izmenjava podatkov |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-60553 |
---|
COBISS.SI-ID: | 7705619 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:GN8PMYLB |
---|
Datum objave v DKUM: | 04.10.2016 |
---|
Število ogledov: | 1496 |
---|
Število prenosov: | 184 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
ZAJC, Sanja, 2016, OPTIMIZACIJA PROCESA NAROČANJA Z ORODJEM ANYLOGIC [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60553
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |