| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OPTIMIZACIJA PROCESA NAROČANJA Z ORODJEM ANYLOGIC
Avtorji:ID Zajc, Sanja (Avtor)
ID Baggia, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zajc_Sanja_2016.pdf (1,16 MB)
MD5: 224DCAF2073CC8F8D52EDF66D5DD94F5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Glede na številne prednosti, ki jih ponuja računalniška izmenjava podatkov, gre pričakovati, da se je bo vse več podjetij pri svojem poslovanju tudi posluževalo. Dokler niso zagotovljeni in pravilno nastavljeni vsi osnovni parametri, pa lahko pri izmenjavi elektronskih dokumentov nastane več težav kot koristi. Namen diplomskega dela je predstaviti vnos ter obdelavo prodajnega naloga, prejetega preko RIP (računalniško izmenjavanje podatkov) sistema. Analizo stanja bomo izvedli na primeru partnerske organizacije, ki je zaradi želje po zaupnosti ne moremo imenovati. Dosedanji način naročanja je dokaj preprost in razumljiv, vendar se ob neustreznem vnosu enega izmed matičnih podatkov izkaže kot počasen oz. neučinkovit. Elektronsko naročilo z neustrezno vsebino obvisi v medmrežju in ga mora referent ročno popraviti ter vnesti v sistem. Vse ključne podatke smo beležili in jih z Excelom ustrezno obdelali. S pomočjo orodja Anylogic smo izdelali simulacijo procesa in z njo določili število čakajočih naročil v določenem časovnem obdobju, kakšna je zasedenost zaposlenega ter kakšen je povprečen čas, ki ga naročilo preživi v sistemu. Cilj naloge je ugotoviti upravičenost vpeljave nove aplikacije, kjer bi se hranili vsi matični podatki proizvodov obravnavanega podjetja, ki so pomembni pri procesu naročanja. Zavedamo se, da obravnavano podjetje potrebuje poenoteno bazo, ki bi jo lahko uporabljali tudi drugi ključni kupci, ki jih želi podjetje vključiti v računalniško izmenjavo podatkov. Predlagano rešitev smo s pomočjo simulacije tudi ovrednotili. S prehodom na računalniško izmenjavo naročil se bo izvajalni čas v prodajnem procesu skrajšal, sam poslovni proces pa bo postal hitrejši in preglednejši. Ker rek »Čas je zlato« v sedanjih časih še kako drži, bo skrajšanje izvajalnih časov lahko prineslo določeno prednost pred konkurenco, saj bodo izdelki na prodajnih policah prej in z manj stroška. Celoten postopek bo tako izveden elektronsko, zato bodo odpravljene človeške napake, kar podjetjema predstavlja bolj kakovostno, hitrejšo in bolj pregledno oddajo naročila ter njegovo potrditev.
Ključne besede:Naročilo, Simulacija, Analiza, Podvojen podatek, Računalniška izmenjava podatkov
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60553 Novo okno
COBISS.SI-ID:7705619 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GN8PMYLB
Datum objave v DKUM:04.10.2016
Število ogledov:1496
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ZAJC, Sanja, 2016, OPTIMIZACIJA PROCESA NAROČANJA Z ORODJEM ANYLOGIC [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60553
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:OPTIMIZATION OF ORDERING PROCESS BY USE OF ANYLOGIC TOOL
Opis:According to many advantages which computer data exchange offers to companies, it is expected that there will be more and more companies who will use its benefit. Until all the basic parameters are not provided and correctly set, there can be more problems than benefits. The aim of the thesis is to present the entry and process of sales order received via EDI system (Electronic Data Interchange). The analysis will based on a partner company which does not want to be appointed. Current method of ordering is quite simple and understandable, but it appears very slow or ineffective when one of the master data proves to be inappropriate. Order with the inappropriate content hangs in the internet and it has to be manually corrected by clerk and entered into the system. All the key data are recorded and processed accordingly with Excel. We will use Anylogic tool to create a simulation of the process. We will try to estimate the number of pending orders in a given period, what is the occupation of the employee and what is the average time that order spends in system. Aim of the project is to determine the eligibility of introduction the new application, where all the master data of our products, which are important in the process of ordering will be saved. We are aware that company needs unified database, which could be used for all other key customers, who will be include in the data exchange. With new form of entering the orders in system we will reduce time of sales process a lot and single sales process will become faster and more transparent. Because we are aware that time is gold, we are also aware that reduction of run-time can also bring us a certain advantage over the competition, because our products will be on the shelves sooner and with less cost. The entire process will be made electronically, therefore all human error will be eliminated. This represent faster, more transparent and higher quality ordering process to both companies.
Ključne besede:Order, Simulation, Analysis, Duplicate data, Electronic Data Interchange


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici