Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IMPLEMENTACIJA ORODJA ZA SPLETNO TRŽENJE
Avtorji:
ID
Bobnar, Luka
(Avtor)
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Bobnar_Luka_2016.pdf
(1,70 MB)
MD5: 79491A5D68C352A38D0A496BBFAFEC0C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo se osredotočili na implementacijo baze strank, ki so se v preteklih letih prijavile na novice oz. spletni časopis Donos v orodje za spletni marketing. Najprej smo opravili raziskavo ponudnikov orodja in samih orodij, saj so se to področje in orodja za spletni marketing v nekaj letih zelo spremenila. Cilj naloge je bila priprava celovitega načrta za vzpostavitev in uporabo sistema spletnega marketinga. V ta namen smo vzpostavili sistem e-poštnega marketinga z uporabo baze naročnikov. Namen naloge je bil povečati prepoznavnost blagovne znamke, pridobiti nove naročnike in jih prepričati, da bi koristili storitve obeh podjetij. V obdobju pred gospodarsko krizo sta obe podjetji dobro delovali na področju spletnega trženja svojih storitev in s tega naslova pridobivali precej novih potencialnih strank. Med krizo, natančneje leta 2011, sta obe podjetji to dejavnost opustili, predvsem zaradi pomanjkanja piscev vsebin in zaradi stroškov, povezanih s samim spletnim trženjem. V diplomski nalogi smo s pomočjo novih orodij, ki so danes na voljo, izdelali nov spletni marketinški model za obe podjetji. Naredili smo tudi kratek pregled trga e-poštnega marketinga in našli najugodnejši program oz. orodje za spletni marketing, ker v primeru neuspeha marketinške akcije podjetji ne želita nositi prevelikih stroškov.
Ključne besede:
spletni marketing
,
e-poštno poslovanje
,
marketinška akcija
,
orodje MailChimp
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60506
COBISS.SI-ID:
7835923
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LNYEWU0O
Datum objave v DKUM:
11.11.2016
Število ogledov:
1155
Število prenosov:
117
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOBNAR, Luka, 2016,
IMPLEMENTACIJA ORODJA ZA SPLETNO TRŽENJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60506
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pravna ureditev arhiviranja dokumentov
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov
Uvedba dokumentnega sistema v proizvodnem podjetju
Uvajanje elektronskih dokumentnih sistemov v zavarovalnice
Kritična ocena uporabe elektronskega dokumentnega sistema v podjetju Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje in uporaba elektronskih dokumentov
Prenova elektronskega trgovanja v podjetju Fenix Trade d.o.o.
Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje
Prehod iz klasičnega na informacijsko podprt sistem pristojnosti v velikem podjetju - zavarovalniški družbi
Izboljšanje kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPLEMENTATION OF TOOLS FOR ONLINE MARKETING
Opis:
In the graduation thesis, we have focused on implementation of the customer base, who in recent years subscribed to the news or online journal Donos, in tool for online marketing. First, we have performed a research of the tool providers and the tool itself, since this field and tool for online marketing have significantly changed in recent years. The objective of the thesis was to prepare a comprehensive plan for establishment and use of the online marketing system. Therefore, we have established a system of e-mail marketing by using the customer base. The purpose of the thesis was to increase trademark´srecognisability, attract new subscribers, and convince them in using the services of the both companies. In the period prior the economic crisis, both companies were active in the field of online marketing of their services, and due to this they acquired many new customers.During the crisis, specifically in 2011, both companies abandoned this activity, mainly due to the lack of writers of content and due to the costs related to the online marketing itself. In the graduation thesis we have created a new online marketing model for both companies byusing new, presently available tools. We have also performed a short overview of the market of e-mail marketing and found the most advantageous program or tool for online marketing, since the companies do not want to bear excessive costs in case of a failure.
Ključne besede:
online marketing
,
e-commerce
,
marketing campaign
,
MailChimp tool
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj