Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Trajnostna "zelena" kemija v pomurski šoli
Avtorji:
ID
Kepe, Vanja
(Avtor)
ID
Leitgeb, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Golob, Nikolaja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Kepe_Vanja_2016.pdf
(2,07 MB)
MD5: 616E762AD9AC47014EF4CDDC5A1B514E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Tema magistrskega dela je vključevanje trajnostne »zelene« kemije v posamezne obvezne vsebine učnega načrta za kemijo v osnovni šoli in hkrati seznaniti učence o zeleni kemiji, ki je v Sloveniji nekoliko zapostavljena. »Zelena« kemija in trajnostni razvoj je aktualna tema, s katero se znanstveniki vedno več ukvarjajo. Njihov namen je zmanjšanje onesnaževanja okolja. Zato je tudi pomembno, da se otroke že v osnovni šoli začne ozaveščati o pomenu okolja in različnih načinih njegovega varovanja, med katerim je tudi trajnostna »zelena« kemija, ki obeta zelo veliko. Raziskave o predznanju učencev in možnosti vključevanja trajnostne kemije v učni načrt so bile opravljene v Osnovni šoli Gornja Radgona tekom naravoslovnega dneva. V raziskavo smo vključili učence 8. in 9. razreda Osnovne šole Gornja Radgona. Raziskava je bila razdeljena na dva dela: na preverjanje predznanja, ki je potekalo pred predavanjem in preverjanjem znanja. Učenci so se odzvali z velikim zanimanjem in povezovanjem njihovega predznanja z novim znanjem. Tako smo pripravili celotno gradivo z različnimi aktivnostmi, s katerimi lahko učitelj izvede naravoslovni dan na temo trajnostna »zelena« kemija ali vključi nekatere dele v posamezne vsebine predvidene v učnem načrtu in uskladi s cilji učnega načrta. Učitelj lahko zaključni del prilagodi na posamezno regijo. Mi smo jo prilagodili regiji Pomurje, kjer je bila raziskava izvedena.
Ključne besede:
trajnostna »zelena« kemija
,
trajnostni razvoj
,
biotehnologija
,
zelena kemija v Pomurju
,
obnovljivi viri
,
zelena kemija v šoli
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Kepe]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60485
UDK:
54:502.131.1:373.3(497.411)(043.2)
COBISS.SI-ID:
22443528
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:J9XXUXCW
Datum objave v DKUM:
19.08.2016
Število ogledov:
2024
Število prenosov:
198
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KEPE, Vanja, 2016,
Trajnostna „zelena“ kemija v pomurski šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Kepe. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60485
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Konstruiranje otroške didaktične igrače
Inženirsko oblikovanje didaktične igrače
Ogrevanje proizvodne hale z lesno biomaso
Sodobna slovenska hiša
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Spomin na les - lesena didaktična igrača
Z igro v svet matematike
Didaktične igrače v povezavi z gozdno pedagogiko pri otrocih, starih 2-4 leta
Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Sustainable "green" chemistry in Pomurje school
Opis:
The theme of the dissertation is the inclusion of durable green chemistry into individual compulsory themes of the teaching program for chemistry in primary schools and to educate students about green chemistry which is slightly neglected in Slovenia. Green chemistry and the durability development is a popular subject that is being studied more and more by scientists. The goal is to reduce pollution of the environment. Therefore it is crucial that children are educated as early as primary school about the meaning of the environment and the different ways of preserving it, one of which is through green chemistry which has a lot of potential in this field. The research on the initial knowledge of the students and the possibility of including the durable chemistry into the learning plan were done at the primary school Gornja Radgona throughout a natural science day. We included students of the 8th and 9th grade of the primary school Gornja Radgona. The research was divided into two parts: checking their initial knowledge of the subject which took place a week before and a lecture and exam. We therefore prepared the entire subject with activities through which a teacher can execute the natural science day with the subject green durable chemistry. They can also include some parts of this into certain topics that are scheduled in the learning plan and these can be synchronised with the aims of the learning schedule. The teacher can adjust the final part depending on the region. We adapted to the region of Pomurje where the research took place.
Ključne besede:
durable green chemistry
,
durability development
,
biotechnology
,
green chemistry in Pomurje
,
renewable sources
,
green chemistry in schools
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj