| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv predšolskega varstva in šole na likovno izražanje učencev v prvih dveh razredih osnovne šole
Avtorji:ID Kljajič, Andreja (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čagran, Branka (Komentor)
Datoteke:.pdf DOK_Kljajic_Andreja_2017.pdf (2,57 MB)
MD5: BB04068AE90F0D682A26EE2187A66A31
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Doktorska disertacija obravnava vpliv predšolskega varstva na kasnejši likovni razvoj v prvem in drugem razredu osnovne šole. Razdeljena je na tri dele. V prvem, teoretičnem delu, so predstavljena dosedanja znanstvena spoznanja o razvoju predšolskih otrok, s poudarkom na likovnem razvoju. Z vidika razvijanja otrokovih sposobnosti je posebna pozornost namenjena vlogi družine, staršev, starih staršev, vrtca in šole. Teoretični del je sklenjen z znanstvenimi spoznanji o likovnem razvoja učencev v prvem razredu osnovne šole. V prvem delu empirične raziskave, izvedene v prvem razredu osnovne šole, smo ugotovili nekatere prednosti pri otrocih, ki so predšolsko varstvo preživeli doma. To je upravičeno, saj so bile to naloge s poudarkom na individualno vodenem likovnem delu. V drugem delu raziskave pa smo odkrili nekaj prednosti pri otrocih, ki so predšolsko varstvo preživeli v vrtcu. Tudi to je pričakovano, saj smo za merjenje likovnega razvoja uporabili standardiziran test, ki omogoča identifikacijo likovnega razvoja z vidika več dejavnikov. V empirični raziskavi je bila potrjena predpostavka, da vpliv predšolskega varstva na kasnejši likovni razvoj v prvem in drugem razredu osnovne šole ni zanemarljiv. Rezultati so pokazali, da je velikega pomena učiteljevo strokovno in sistematično izvajanje likovnih nalog v prvem in drugem razredu osnovne šole.
Ključne besede:predšolsko varstvo, likovni razvoj, umetnostna vzgoja, vrtec, šola, starši, stari starši
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Kljajič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60420 Novo okno
UDK:373.2/.3:73/76(043.3)
COBISS.SI-ID:22880776 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GGRPE5C3
Datum objave v DKUM:18.01.2017
Število ogledov:2424
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KLJAJIČ, Andreja, 2016, Vpliv predšolskega varstva in šole na likovno izražanje učencev v prvih dveh razredih osnovne šole [na spletu]. Doktorska disertacija. Maribor : A. Kljajič. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60420
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effect of preschool day care and school on pupils' artistic expression in the first two grades of primary school
Opis:Doctoral dissertation deals with the effect of preschool day care on later artistic development in the first and second grade of primary school. It consists of three parts. In the first, theoretical part, scientific findings on the development of preschool children with an emphasis on artistic development are presented. In terms of developing child's abilities, a special attention is paid to the role of family, parents, grandparents, kindergarten and school. Theoretical part concludes with scientific findings on artistic development of first graders. In the first part of the empirical research carried out in the first grade of primary school some benefits were found for children who were at a home-based child care. This is justified since tasks with a focus on individual guided artwork were examined. However, in the second part of the research, some benefits were found for children who spent their preschool day care in kindergarten. Again, this was expected since a standardized test that enables identification of artistic development by taking into account several factors was used to measure the artistic development. Empirical study confirmed a hypothesis that the effect of preschool day care on later artistic development in the first and second grade of primary school was not negligible. The results showed that teacher's professional and systematic implementation of artistic tasks is of great importance in the first and second grade of primary school.
Ključne besede:preschool day care, artistic development, art education, kindergarten, school, parents, grandparents


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici