Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Avtorji:
ID
Hočevar, Urška
(Avtor)
ID
Ivanuša, Teodora
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Hocevar_Urska_2016.pdf
(1,12 MB)
MD5: 9D986C2C5A1E2EE86B09BD39919BB050
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Ključne besede:
kakovost
,
management kakovosti
,
sistem vodenja kakovosti
,
SIST ISO 9001:2015
,
zadovoljstvo odjemalcev
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[U. Hočevar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60212
UDK:
006.3/.8
COBISS.SI-ID:
512800829
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:H4MCWZZ6
Datum objave v DKUM:
16.11.2016
Število ogledov:
5628
Število prenosov:
1178
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HOČEVAR, Urška, 2016,
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
[na spletu]. Magistrsko delo. Celje : U. Hočevar. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60212
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ISO 9001:2015 system management implementation in a Šinkovec transport, logistic, Ltd company
Opis:
My master's thesis deals with the introduction of the SIST ISO 9001:2015 standard into a transport company and it partly also deals with its implementation and certification. Firstly, the field of quality and its importance is presented in general. Then, the quality management system, which is based on the eight quality management principles included in the ISO 9001, is described. In the last part of the theoretical part the process of acquiring the certificate is mentioned. In the analytical part the implementation of the standard into the company is described, including the presentations of a company, the list of the business processes, the review, update and the system of documentation and also the preparation for the further implementation of the standard. In the final part of the thesis the positive impacts on business operations are presented as a result of ensuring quality and complying with the requirements of the standard.
Ključne besede:
quality
,
management of quality
,
quality management system
,
SIST ISO 9001:2015
,
customer satisfaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj