Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
EKONOMSKA DIPLOMACIJA REPUBLIKE HRVAŠKE
Avtorji:
ID
Balent, Matija
(Avtor)
ID
Logožar, Klavdij
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Balent_Matija_2016.pdf
(1,40 MB)
MD5: 56043970A59F9E919A1524EB16D38D31
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V pogojih gospodarske globalizacije pridobiva klasična diplomacija, v povezavi z gospodarsko, vse bolj na pomenu. Ekonomska diplomacija je pomemben del razvoja in spodbujanja gospodarstva in mednarodnih odnosov. Nanaša se na dejavnosti, ki vključujejo povečanje izvoza, pritegnitev tujih naložb, članstva v mednarodnih organizacijah, predstavitev značilnosti in prednosti nacionalnega gospodarstva in posameznih podjetij, kot tudi varstvo njihovih ekonomskih interesov. Medtem ko v razvitih evropskih in svetovnih državah obstaja sistem ekonomske diplomacije, za Hrvaško to ne drži. Hrvaška od svoje osamosvojitve še ni določila dolgoročne strategije razvoja ekonomske diplomacije. Država malega odprtega gospodarstva, kot je Hrvaška, zahteva večjo udeležbo na svetovnem trgu in iskanje lastnih specializiranih področij, na katerih bo gospodarstvo izgradilo svojo konkurenčno prednost. Ekonomska diplomacija je za Hrvaško še posebej pomembna zaradi dolgoročnega deficita v zunanjetrgovinski bilanci, pa tudi zaradi nenadnih upadov tujih investicij. Hrvaška potrebuje moderno kombinacijo politične in ekonomske diplomacije, ki bi tujim podjetjem omogočila lažji dostop do notranjega trga, vendar bi tudi ponudila pomoč tujim podjetjem lažji dostop do notranjega trga in ponudila pomoč za boljše in konkurenčno delovanje na tujih trgih. Z vstopom v Evropsko unijo so se Hrvaški odprli novi trgi, zato bi bilo koristno povečati izvoz in na ta način stimulirati rast proizvodnje ter ekonomsko okrevanje države. Pospeševanje izvoza je ena temeljnih nalog ekonomske diplomacije na Hrvaškem, ki opravlja različne aktivnosti, s katerimi želi olajšati poslovanje v tujini.
Ključne besede:
diplomacija
,
ekonomska diplomacija
,
izvoz
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Balent]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-60055
UDK:
339.9
COBISS.SI-ID:
12451356
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RQ7MRMNO
Datum objave v DKUM:
23.08.2016
Število ogledov:
1494
Število prenosov:
128
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BALENT, Matija, 2016,
EKONOMSKA DIPLOMACIJA REPUBLIKE HRVAŠKE
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Balent. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60055
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razvoj kadrov na TV Paprika
Konflikti in klima v organizaciji
Stres in managerji
Načini reševanja konfliktov v organizaciji
Motivacija zaposlenih za delo v podjetju "X"
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Psihološka pogodba
Nekaj odprtih problemov delavskega samoupravljanja
Zlata nit - izbor zaposlovalca leta
Mobbing
Motivacija na delovnem mestu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ECONOMIC DIPLOMACY OF THE REPUBLIC OF CROATIA
Opis:
Classic diplomacy combined with economic diplomacy, is gradually becoming an important aspect in the environment governed by economic globalization. Economic diplomacy is an integral part of development and promotion of economy and international relations. It includes activities such as increasing the amount of exported goods and services, attracting foreign investments, membership in international institutions and presentation of opportunities and individual enterprises, along with protection of their economic interest. While developed European and world countries have established systems of economic diplomacy, that is not the case in the Republic of Croatia. Since it gained independence, Croatian hasn't defined clear, long-term strategies in terms of economic diplomacy development. Small open economies, such as Croatia, require increased involvement in the world market and a search for specialized areas upon which the national economy can base its competitive advantages. Economic diplomacy is particularly important for Croatia because of the foreign trade balance deficit and a sharp decline of foreign investments. Croatia needs a modern combination of political and economic diplomacy which will provide easier entry into the domestic market, but also give an opportunity its own companies to become competitive on the international market. European Union membership opened up new markets in Croatia, so an increase in export would stimulate an increase in production and economic recovery of the country. Stimulating export is one of the main goals of Croatian economic diplomacy, and the activities currently being carried out, such as assistance and providing information to the exporters, should enable easier conduction of business on the international level.
Ključne besede:
diplomacy
,
economic
,
diplomacy
,
export
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj