Naslov: | ODZIVI OTROK PO OGLEDU LUTKOVNE PREDSTAVE |
---|
Avtorji: | ID Tramšek, Janja (Avtor) ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Tramsek_Janja_2016.pdf (1,15 MB) MD5: 71E8F2234102B0034984556A409F4209
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V diplomskem delu smo se posvetili lutkam in njihovemu pomenu pri kulturni vzgoji otrok že v času predšolske vzgoje. Najprej smo predstavili posebnosti lutkovnega gledališča kot eno izmed vej gledališke umetnosti. Nekaj besed smo namenili lutkovni predstavi in njenemu pomenu, ki ga ima, kadar jo obiščejo in si jo ogledajo otroci. V nadaljevanju smo se posvetili lutkam, kjer smo pojasnili, kaj sploh lutka je. Nato smo se posvetili še posameznim vrstam lutk, ki smo jih nekoliko predstavili. Lutkovna vzgoja je opredeljena tudi v kurikulumu. Pojasnili smo, kaj je kurikulum in nam najpomembnejša področja, povezana z lutkovnimi dejavnostmi. Najpomembnejši so seveda odnos med otrokom in lutko ter vse, kar otroku interakcija z lutko pomeni in na kak način prispeva k otrokovemu razvoju. Podrobneje smo opredelili posamezna področja, ki se ob otrokovi uporabi lutke razvijajo. Pomembne so tudi komponente, ki so pomembne za celovitost lutkovne igre. Posledično smo jim namenili nekaj besed. Otroci lahko lutkovno igro igrajo, si jo lahko izmislijo ali uporabijo kakšno izmed pravljic. Opisali smo pomen ljudske pravljice, nato pa opisali pravljico oz. lutkovno predstavo O vili, ki vidi v temi. Z diplomskim delom smo opredelili torej pomen obiska lutkovne predstave za otroke kot pomemben del kulturne vzgoje. V empiričnem delu smo opredelili pridobljene rezultate. Pridobili smo odzive otrok po ogledu lutkovne predstave s pomočjo intervjuja. Ugotovili smo, da se otroci osredotočajo na del predstave in vsebine, ki so njim blizu in najbolj všeč, ter vsebine, ki v predstavi izstopajo. Namen diplomskega dela je torej bil preučiti in opisati teorijo o gledališču, lutkovnem gledališču, lutkovnih predstavah, lutkah v širšem pomenu ter kulturni vzgoji pri otrocih in pridobiti podatke o odzivih otrok po ogledu lutkovne predstave z naslovom O vili, ki vidi v temi. |
---|
Ključne besede: | lutka, lutkovno gledališče, lutkovna predstava, pravljice, kulturna vzgoja |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Tramšek] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-60039  |
---|
UDK: | 792.97:373.2(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22436104  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ZFNOAUCN |
---|
Datum objave v DKUM: | 18.08.2016 |
---|
Število ogledov: | 2347 |
---|
Število prenosov: | 218 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
TRAMŠEK, Janja, 2016, ODZIVI OTROK PO OGLEDU LUTKOVNE PREDSTAVE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Tramšek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=60039
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |