Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETJA Z VIDIKA ODNOSOV Z JAVNOSTMI NA PRIMERU SIMOBILA
Avtorji:
ID
Plećaš, Marina
(Avtor)
ID
Plenković, Mario
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Tomažič, Tina
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Plecas_Marina_2016.pdf
(2,01 MB)
MD5: 4DEE9CA84B591CD259DE48A2456D184E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Družbena odgovornost podjetij postaja iz leta v leto pomembnejša zaradi hude konkurenčnosti podjetij, ki želijo potrošnikom ponuditi vedno več. Družbeno odgovorno ravnanje prinaša večjo poslovno uspešnost in produktivnost, izboljšan ugled ter povečano zvestobo javnosti. Družbeno odgovorno ravnanje zajema odgovorno ravnanje do ljudi, okolja in podjetja samega. Podjetja javnosti predstavljajo svoj interes, dejavnosti in izdelke preko predstavnikov za odnose z javnostmi. V tem primeru govorimo o družbeni odgovornosti podjetij kot funkciji odnosov z javnostmi. V magistrski nalogi bomo predstavili koncept družbene odgovornosti podjetja Simobil in navedli razloge za uvajanje družbene odgovornosti. Družbena odgovornost podjetja je v neposredni povezavi s komuniciranjem in posledično z odnosi z javnostmi. V empiričnem delu bomo natančneje opredelili in dokazovali poročanje o družbeni odgovornosti podjetja Simobil, ki je tudi orodje upravljanja odnosov z javnostmi. Cilj magistrske naloge je prikazati medsebojno povezanost med družbeno odgovornostjo podjetja in odnosi z javnostmi. Povezavo bomo dokazali v empiričnem delu, kjer bomo izvedli intervju z odgovornim za odnose z javnostmi v podjetju Simobil. Opravili bomo tudi splošno anketo med Simobilovimi uporabniki o mnenju glede družbene odgovornosti podjetja z vidika odnosov z javnostmi.
Ključne besede:
družbena odgovornost
,
odnosi z javnostmi
,
podjetje Simobil
,
anketa
,
intervju
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Plećaš
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59977
UDK:
659.441:303.425(043.2)
COBISS.SI-ID:
19807766
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JKKF4SBS
Datum objave v DKUM:
04.07.2016
Število ogledov:
3321
Število prenosov:
394
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PLEĆAŠ, Marina, 2016,
DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETJA Z VIDIKA ODNOSOV Z JAVNOSTMI NA PRIMERU SIMOBILA
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Plećaš. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59977
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Družbena odgovornost poslovanja podjetij
Družbena odgovornost in trajnostni razvoj v mednarodnem poslovanju
Corporate social responsibility
Etično in družbeno odgovorno poslovanje na globalnem trgu
Družbeno odgovorno bančništvo v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zaznava družbene odgovornosti in ugleda podjetij s strani trajnostno naravnanih posameznikov
Mednarodna odgovornost multinacionalnih podjetij za kršitve človekovih pravic
Doseganje ekonomske trajnosti prek družbene odgovornosti gospodarskih družb
Družbena odgovornost in etika na primeru afere emisij pri Volkswagnu
Covid-19 in družbena odgovornost podjetij v odnosu do zaposlenih
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY WITHIN THE PUBLIC RELATIONS IN THE CASE OF SIMOBIL
Opis:
Because of a great competitiveness of companies, who want to offer more to their consumers, corporate social responsibility becomes more and more important every year. Socially responsible behavior brings more success and productivity, improved reputation and increased loyalty to public. Social responsibility includes responsibility towards people, the environment and the company itself. Companies represent the public their interests, activities and products through representatives of public relations. In this case we can talk about corporate social responsibility as a function of public relations. In this master thesis we will represent the concept of the corporate social responsibility of Simobil and list the reasons for introducing the social responsibility. Social responsibility of company is in indirect connection with communicating and consequently with public relations. In empirical part we will in details determine and prove reporting about social responsibility of Simobil, which is also a tool for managing public relations. The aim of master thesis is to present the connection between social responsibility of company and public relations. We will prove the connection in the empirical part, that is an interview with those responsible for public relations in Simobil. We will also carry out a general survey among Simobil users about their opinion on social responsibility of the company through the public relations point of view.
Ključne besede:
Corporate social responsibility
,
publicrelations
,
company Simobil
,
a questionnarie
,
an interview
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj