| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU
Avtorji:ID Orlić, Vesna (Avtor)
ID Lenart, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kljajić Borštnar, Mirjana (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Orlic_Vesna_2016.pdf (4,57 MB)
MD5: 3AC5941982CBA673DD19DCAB6B6B1F3A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu so predstavljene lastnosti in prednosti uporabe centraliziranih CRM sistemov. Lotili smo se tudi raziskave in izbire ustreznega CRM sistema za malo podjetje, ki omogoča enostavno uporabniško izkušnjo in enostavno dopolnjevanje oz. nadgrajevanje. Diplomsko delo obravnava izdelavo in prilagajanje izbranega CRM sistema dejanskim uporabniškim zahtevam. Prav tako je opisan način dosedanje zamudne administracije in nepregledne uporabe nedodelanih orodij za sledenje dela z strankami v malem podjetju. Ob koncu je prikazan praktični primer uspešne vpeljave CRM sistema v malem podjetju. Ključni cilj naloge je opis uspešne vpeljave CRM sistema v realno poslovno okolje.
Ključne besede:CRM, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Delo s strankami, Programi zvestobe, Poslovno komuniciranje, Upravljanje znanja
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59886 Novo okno
COBISS.SI-ID:7651859 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CAZZFIUP
Datum objave v DKUM:06.07.2016
Število ogledov:1353
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ORLIĆ, Vesna, 2016, UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59886
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTRODUCTION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SYSTEM IN A SMALL COMPANY
Opis:In this diploma work, we will highlight the importance and benefits of using a centralized CRM system. We began the research and selection of the most appropriate CRM system for small company that provides a simple user experience and is easy for executing any of its upgrade or possible future needs of the company. We will also address to the construction and adaptation of the chosen CRM system according to the actual user requirements. It also describes the time-consuming administration and non-transparent use of incomplete tracking tools until the CRM introduction in relation to work with clients in a small company. At the end, it shows a practical example of successful deployment of CRM system in a small company. The main stream of the work is to describe the successful introduction of particular CRM system in a real business environment.
Ključne besede:CRM, System for Customer Relationship Management, Work with customers, Loyalty programs, Business Communication, Knowledge Management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici