Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU
Avtorji:
ID
Orlić, Vesna
(Avtor)
ID
Lenart, Gregor
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kljajić Borštnar, Mirjana
(Komentor)
Datoteke:
VS_Orlic_Vesna_2016.pdf
(4,57 MB)
MD5: 3AC5941982CBA673DD19DCAB6B6B1F3A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu so predstavljene lastnosti in prednosti uporabe centraliziranih CRM sistemov. Lotili smo se tudi raziskave in izbire ustreznega CRM sistema za malo podjetje, ki omogoča enostavno uporabniško izkušnjo in enostavno dopolnjevanje oz. nadgrajevanje. Diplomsko delo obravnava izdelavo in prilagajanje izbranega CRM sistema dejanskim uporabniškim zahtevam. Prav tako je opisan način dosedanje zamudne administracije in nepregledne uporabe nedodelanih orodij za sledenje dela z strankami v malem podjetju. Ob koncu je prikazan praktični primer uspešne vpeljave CRM sistema v malem podjetju. Ključni cilj naloge je opis uspešne vpeljave CRM sistema v realno poslovno okolje.
Ključne besede:
CRM
,
Sistem za upravljanje odnosov s strankami
,
Delo s strankami
,
Programi zvestobe
,
Poslovno komuniciranje
,
Upravljanje znanja
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59886
COBISS.SI-ID:
7651859
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CAZZFIUP
Datum objave v DKUM:
06.07.2016
Število ogledov:
1353
Število prenosov:
104
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ORLIĆ, Vesna, 2016,
UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59886
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pravna ureditev arhiviranja dokumentov
Elektronsko arhiviranje in upravljanje dokumentov
Uvedba dokumentnega sistema v proizvodnem podjetju
Uvajanje elektronskih dokumentnih sistemov v zavarovalnice
Kritična ocena uporabe elektronskega dokumentnega sistema v podjetju Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje in uporaba elektronskih dokumentov
Prenova elektronskega trgovanja v podjetju Fenix Trade d.o.o.
Analiza uvedbe elektronskega poslovanja v izbrano podjetje
Prehod iz klasičnega na informacijsko podprt sistem pristojnosti v velikem podjetju - zavarovalniški družbi
Izboljšanje kakovosti procesa obvladovanja dokumentacije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTRODUCTION OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SYSTEM IN A SMALL COMPANY
Opis:
In this diploma work, we will highlight the importance and benefits of using a centralized CRM system. We began the research and selection of the most appropriate CRM system for small company that provides a simple user experience and is easy for executing any of its upgrade or possible future needs of the company. We will also address to the construction and adaptation of the chosen CRM system according to the actual user requirements. It also describes the time-consuming administration and non-transparent use of incomplete tracking tools until the CRM introduction in relation to work with clients in a small company. At the end, it shows a practical example of successful deployment of CRM system in a small company. The main stream of the work is to describe the successful introduction of particular CRM system in a real business environment.
Ključne besede:
CRM
,
System for Customer Relationship Management
,
Work with customers
,
Loyalty programs
,
Business Communication
,
Knowledge Management
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj