| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VLOGA METODIČNEGA RAVNANJA PRI MOTIVIRANJU UČENCEV ZA POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:ID Bertoncelj, Alenka Lenna (Avtor)
ID Potočnik, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bertoncelj_Alenka_Lenna_2016.pdf (3,60 MB)
MD5: 1B919443D568A467137DD9D417E26B3F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:POVZETEK Diplomska naloga z naslovom Vloga metodičnega ravnanja pri motiviranju učencev za pouk zgodovine obravnava sodobne metodične pristope, ravnanja učitelja, s katerimi spodbuja interes oziroma motivacijo učencev za pouk zgodovine. Z ustreznimi sodobnimi strategijami oziroma metodičnim ravnanjem, z ustrezno didaktično komunikacijo, sodobnimi učnimi metodami pri učencih vzbudimo interes, povečamo motivacijo in jim približamo pouk zgodovine. S tem jih spodbudimo k sodelovanju in zanimanju za zgodovino ter poskušamo pri učencih utrditi spoznanja in znanja o zgodovini, ki bi se jih spominjali še leta po končanem šolanju. V diplomski nalogi so predstavljene sodobne učne metode, ki jih učitelj uporabi v svojem metodičnem ravnanju za motiviranje učencev za pouk zgodovine. Predstavljene so sodobne metode prikazovanja slikovnega in pisnega gradiva, metoda igranja vlog, metoda dela z internetom, videom, interaktivno tablo, metoda dela z računalniškimi programi in zgoščenkami kot tudi metoda dela na terenu (obisk arhiva, muzeja in ekskurzije). V nalogi so prikazani konkretni prikazi primerov uporabe metode dela s slikovnim in pisnim gradivom, metoda igranja vlog, uporaba računalnika in metoda dela v muzeju.
Ključne besede:metodično ravnanje, motivacija, medosebna komunikacija, medosebni odnosi, učne metode, metode prikazovanja in demonstracije, slikovno gradivo, pisno gradivo, internet, igra vlog, delo na terenu, muzej, arhiv, ekskurzije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. L. Bertoncelj]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59827 Novo okno
UDK:37.091.3:0/9:94(043.2)
COBISS.SI-ID:22329352 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IW6XFBDD
Datum objave v DKUM:19.07.2016
Število ogledov:1464
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BERTONCELJ, Alenka Lenna, 2016, VLOGA METODIČNEGA RAVNANJA PRI MOTIVIRANJU UČENCEV ZA POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. L. Bertoncelj. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59827
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE PART OF THE METHODICAL ACTIVITY IN MOTIVATING STUDENTS FOR HISTORY LESSON
Opis:The Diploma Paper titled The part of the methodical activity in motivating students for history lesson in primary school, discusses modern methodical approaches, the teacher's actions to promote pupils's interest and motivation for history classes. Modern strategies and methodical activity with appropriate didactic communication, modern teaching methods, a teacher increases students' interest and motivation get students involved into history lesson. This incourages them to cooperate and interest for history as well as to reinforce students' knowledge and knowledge of history, which would be remembered for years after finishing school. In the Diploma Paper are presented modern teaching methods that a teacher uses in his methodical approach to motivate students for history lessons. I have presented modern methods of displaying visual and written material, a method of role playing, a work method with an internet, a video, an interactive whiteboard, a method of working with computer programs and CDs, as well as a method of field work (visiting archives, museums and excursions). Using the working methods with visual and written material, the computer usage, the method of role playing, and a work method in a museum are shown and written in the Dipolma Paper.
Ključne besede:methodical activity, motivation, interpersonal communication, interpersonal relations, teaching methods, the methods of presentation and demonstration, illustrations, written materials, internet, role playing, outside work, museums, archives, excursions.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici