Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOŽNOSTI UVEDBE 2+1 CEST NA SLOVENSKEM CESTNEM OMREŽJU
Avtorji:
ID
Rozman, Miha
(Avtor)
ID
Renčelj, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Rozman_Miha_2016.pdf
(10,19 MB)
MD5: 4398DDCAFB71278641EF2AE078333417
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V magistrskem delu je predstavljen sistem 2 + 1 cest. Ponuja alternativo prečnemu profilu dvopasovnih cest. Je vrsta prečnega profila ceste s tremi pasovi (po en vozni pas v vsako smer + dodatni prehitevalni pas z izmenjujočo se smerjo vožnje vzdolž trase). V delu so izpostavljene izkušnje izbranih evropskih držav s sistemom 2 + 1 cest, med katerimi prednjači Švedska. Oblikovali smo predlog sistema, primernega za slovensko cestno omrežje. Ta temelji na izkušnjah iz tujine ter lokalnih lastnostih cestnega omrežja ter prostorskih omejitvah. Oblikovanje elementov je potekalo na osnovi realnih okoliščin na dveh glavnih cestah. Skozi proces dela smo določili dimenzije elementov prečnega profila ceste in oblikovali detajle vseh predvidenih prehodnih območij. Opisali smo prehode na in z 2 + 1 ter prehode znotraj odseka 2 + 1. Preverili smo primernost trase po odsekih. Rezultati so poleg opisnega dela (dolžina odseka, stran širitve ceste) prikazani še grafično.
Ključne besede:
sistem ceste 2 + 1
,
prometno tehnične lastnosti
,
ceste 2 + 1 z varnostno ograjo
,
prometna varnost
,
ceste 2 + 1 v Sloveniji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Rozman]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59757
UDK:
625.72:656.05(043.2)
COBISS.SI-ID:
20195606
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YUW8GCIS
Datum objave v DKUM:
08.07.2016
Število ogledov:
1332
Število prenosov:
163
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROZMAN, Miha, 2016,
MOŽNOSTI UVEDBE 2+1 CEST NA SLOVENSKEM CESTNEM OMREŽJU
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Rozman. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59757
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Strength analysis of an industrial mixing vessel
Strength analysis and design improvements of rectangular wine vessels
Določitev deformacijsko-napetostnega stanja zamrzovalne gospodinjske enote
Strength analysis of formula student race car aerodynamic carriers
Strength calculation of a drawbar for a heavy-duty dump tipper gravis 2000
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
POSSIBILITIES OF INTRODUCING 2+1 ROAD ON THE SLOVENIAN ROAD NETWORK
Opis:
The thesis presents a system of 2 + 1 roads. It offers an alternative to cross-section of the two-lane roads. It is a type of cross-section with three lanes (one lane in each direction + additional alternating passing lane). Furthermore experiences with 2 + 1 roads from various European countries are introduced. Also a proposal for a system suitable for the Slovenian road network has been designed. It is based on the experience from abroad and the local characteristics of the road network and spatial restrictions. Design elements were done on the basis of real circumstances on the two main roads. Through the process of work we determined the dimensions of the elements of the cross-section. All the details provided for transitional areas were formed (transitions to/from the 2 + 1 and transitions within sections). The appropriateness of the route segment is checked. The results are displayed descriptively (length of the section, side expansion of the road) and graphically.
Ključne besede:
system of 2 + 1 roads
,
traffic and technical characteristics
,
2 + 1 roads with safety barrier
,
traffic safety
,
2 + 1 roads in Slovenia
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj