Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
GOZDNA PEDAGOGIKA SKOZI OČI UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA
Avtorji:
ID
Sumrak, Mojca
(Avtor)
ID
Rajšp, Martina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Sumrak_Mojca_2016.pdf
(1,99 MB)
MD5: E4DB027C70C46A1BD586BEC6BC6A8150
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Gozdna pedagogika skozi oči učiteljev razrednega pouka sestavljata dve zaključeni celoti, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta: teoretična in empirična. V teoretičnem delu predstavljamo izkustveno učenje, gozd kot življenjski prostor in učilnico ter vpliv gozda na posamezna področja otrokovega razvoja. V poglavju Gozdna pedagogika je predstavljen njen idejni izvor, pojavljanje v Sloveniji in njena uporaba. V empiričnem delu so predstavljeni izsledki raziskave vezani na: poznavanje termina gozdna pedagogika, njeno načrtovanje in izvajanje, razloge za (ne)izvajanje le te. Ugotovili smo, da je gozdna pedagogika med intervjuvanimi učitelji dobro poznana; da se učitelji kljub kompetentnosti odločajo za sodelovanje z zunanjim izvajalcem; da učni načrt s svojimi vsebinami močno vpliva na odločitev za odhod v gozd ter da večina intervjuvanih učiteljev načrtuje več kot tri obiske gozda letno.
Ključne besede:
gozdna pedagogika
,
prvo in drugo triletje
,
spoznavanje okolja
,
načrtovanje in izvajane
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Sumrak]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59721
UDK:
37.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
22428168
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GKUGG6G1
Datum objave v DKUM:
18.08.2016
Število ogledov:
3020
Število prenosov:
419
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SUMRAK, Mojca, 2016,
GOZDNA PEDAGOGIKA SKOZI OČI UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Sumrak. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59721
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Odnos ravnateljev do uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v osnovni šoli
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
Poučevanje in učenje o onesnaženem zraku s pomočjo multimedijskih vsebin v 5. razredu osnovne šole
Glasbene didaktične igre
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje glasbene vzgoje z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije
Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti s slovenskim ljudskim izročilom v četrtem razredu osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
FOREST PEDAGOGY THROUGH THE EYES OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Opis:
This dissertation, Forest Pedagogy Through the Eyes of Primary School Teachers, is made of two parts, theoretical and empirical, complementing and upgrading one another. The empirical part presents experiential learning and forest both as a natural environment and as a classroom as well as the influence of forest on specific areas of children's development. The origin of forest pedagogy, its occurrence and use in Slovenia are presented in the chapter Forest Pedagogy. In the empirical part, the research results are presented. They are linked to: understanding the term »forest pedagogy«, its planning and realization, reasons for its (non)realization. We have established the following: forest pedagogy is well known among the interviewed teachers; in spite of their competence, teachers still cooperate with trained foresters; the curriculum influences the teachers' decision to visit forests; most of the interviewed teachers plan more than three visits to the forest a year.
Ključne besede:
forest pedagogy
,
first and second triad
,
environmental education
,
planning and realization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj