Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA TIPIČNIH IZBRANIH SLOVENSKIH IN ŠPANSKIH LJUDSKIH PRAVLJIC
Avtorji:
ID
Vajda, Katja
(Avtor)
ID
Haramija, Dragica
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Vajda_Katja_2016.pdf
(1,11 MB)
MD5: 43E8EB716372B1481A8C826093FFE06B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V prvem delu diplomskega dela je predstavljena definicija in klasifikacija pravljice. Pisanje je osredotočeno na ljudsko pravljico, predstavljeni so njeni modeli in značilnosti po Maxu Lüthiju, Alenki Goljevšček, definicija folklorne pravljice po Dragici Haramija ter tri ravnine slovstvene folklore po Mariji Stanonik. V drugem delu diplomskega dela so kronološko predstavljene zbirke slovenskih ljudskih pravljic, analiza izbranih treh slovenskih in treh španskih ljudskih pravljic. Pravljice so izbrane glede na iste motive in podobne literarne like. Primerjane so v tabelah, katerih sistem je povzet po Haramija (2012). Namen diplomskega dela je primerjati izbrane slovenske in španske ljudske pravljice. S pomočjo analize, kjer smo primerjali pravljično zgradbo, tipične začetke in konce, književne osebe, prostor in čas, enodimenzionalnost, pravljična števila, prepovedi, zapovedi in prerokbe, čudeže ter motive, smo v sklepu prišli do odgovorov na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih postavili na začetku diplomske naloge.
Ključne besede:
pravljica
,
ljudska pravljica
,
evropska pravljica
,
vrednostne stalnice
,
analiza pravljic
,
primerjava pravljic
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Vajda]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59707
UDK:
398.2=163.6=134.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
22378248
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KRVZ3SA2
Datum objave v DKUM:
28.07.2016
Število ogledov:
2407
Število prenosov:
329
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VAJDA, Katja, 2016,
PRIMERJAVA TIPIČNIH IZBRANIH SLOVENSKIH IN ŠPANSKIH LJUDSKIH PRAVLJIC
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Vajda. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59707
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Inclusive teachers' planning of work with children with special needs
Attitudes of preschool children`s parents towards inclusion of children with special needs into regular kindergarten classes
Parental perception of inclusive education in preschools and primary schools
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Importance of Additional Professional Assistance for Children, Parents and Teachers at Anton Žnideršič Primary School
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Analiza delovnih razmer za izvajanje dodatne strokovne pomoči za otroke s posebnimi potrebami
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMPARATIVE ANALYSIS OF TYPICAL SLOVENIAN AND SPANISH FOLK TALES
Opis:
First part of the thesis presents the definition and classification of a fairy tale. We focused on folk tales, its models and features by Max Lüthi and Alenka Goljevšček. We also included the definition of folklore fairy tales by Dragica Haramija and three levels literature folklore by Marija Stanonik. In the second part of the thesis there are chronologically presented literature collections of Slovenian folk tales, analysis of three Slovenian and three Spanish folk fairy tales. Fairy tales are selected based on their motifs and similar literary characters. Comparison of fairtyfales was made after the system by Haramija (2012). The purpose of the thesis is to compare selected Slovenian and Spanish folk tales. Through analysis, where we compared the fairy tale structure, typical beginnings and endings, characters, place and time, one dimensionality, fairy tale numbers, prohibitions, commandments, prophecies, miracles and motives, we answered all research questions, which we have asked at the beginning of the diploma thesis. We have found that in the selection of analysed fairy tales the ends are typical, literary characters do not have names, value constants are present in all the fairy tales, except in Spanish folk fairy tale Cursed queen, where the missing constant is determination, as the main hero decides to complete the task on its own.
Ključne besede:
fairy tale
,
folk fairy tale
,
European fairy tale
,
value constants
,
fairy tale analysis
,
fairy tale comparison
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj