| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE MLEČNIH IZDELKOV
Avtorji:ID Pavlič, Simon (Avtor)
ID Baggia, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pavlic_Simon_2016.pdf (2,26 MB)
MD5: 80E272DD9456540C5231D73CD88113D7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Elektronski učbeniki v primerjavi s klasičnimi »šolskimi« učbeniki s svojo interaktivnostjo in multimedijskimi vsebinami omogočajo privlačnejše, nazornejše in učinkovitejše podajanje snovi. Poleg tega so zaradi svetovnega spleta dostopni vedno in povsod. Tako lahko zainteresirane ciljne skupine prosto in brezplačno dostopajo do želenih vsebin. Predavanje, na osnovi katerega smo pripravili elektronski učbenik, govori o razvoju blagovne znamke lastnih mlečnih izdelkov vse od surovine, prek proizvoda in celostne grafične podobe, pa do izdelave embalaže. Izdelani elektronski učbenik smo skupaj s pripravljenim anketnim vprašalnikom o zadovoljstvu z uporabniško izkušnjo ciljni skupini poslali po elektronski pošti. Ugotovitve in rezultati ankete so pozitivni. Večina uporabnikov se je z interaktivnim elektronskim učbenikom srečala prvič. Podano vsebino so razumeli, takšen način podajanja znanja pa jim je bil zelo všeč.
Ključne besede:Xerte Online Toolkits, blagovna znamka, celostna grafična podoba, elektronski učbenik, interaktivnost
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59512 Novo okno
COBISS.SI-ID:7623187 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HFQUDJ6O
Datum objave v DKUM:29.06.2016
Število ogledov:10472
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
PAVLIČ, Simon, 2016, ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE MLEČNIH IZDELKOV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59512
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ELECTRONIC HANDBOOK FOR DEVELOPING MILK PRODUCT BRANDS
Opis:An electronic handbook, because of its interactive and multimedia aspects, enables more accessible and efficient learning when compared to a traditional textbook. Access to the internet is generally free, and because information can be retrieved easily regardless of location, it makes an electronic textbook a highly effective learning tool for many people. The electronic handbook presented in this thesis is based on a series of lectures about developing a brand of dairy products from raw materials, through visual identity to the final product. An electronic handbook for developing a milk product brand was sent to selected target groups by email along with a user survey. The obtained results were very positive. It transpired that for many users, this was their first experience of electronic learning and that they found the contents to be both very clear and easy to navigate.
Ključne besede:Xerte Online Toolkits, Brand, Corporate identity, Interactive textbook, Interactivity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici