Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE MLEČNIH IZDELKOV
Avtorji:
ID
Pavlič, Simon
(Avtor)
ID
Baggia, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Pavlic_Simon_2016.pdf
(2,26 MB)
MD5: 80E272DD9456540C5231D73CD88113D7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Elektronski učbeniki v primerjavi s klasičnimi »šolskimi« učbeniki s svojo interaktivnostjo in multimedijskimi vsebinami omogočajo privlačnejše, nazornejše in učinkovitejše podajanje snovi. Poleg tega so zaradi svetovnega spleta dostopni vedno in povsod. Tako lahko zainteresirane ciljne skupine prosto in brezplačno dostopajo do želenih vsebin. Predavanje, na osnovi katerega smo pripravili elektronski učbenik, govori o razvoju blagovne znamke lastnih mlečnih izdelkov vse od surovine, prek proizvoda in celostne grafične podobe, pa do izdelave embalaže. Izdelani elektronski učbenik smo skupaj s pripravljenim anketnim vprašalnikom o zadovoljstvu z uporabniško izkušnjo ciljni skupini poslali po elektronski pošti. Ugotovitve in rezultati ankete so pozitivni. Večina uporabnikov se je z interaktivnim elektronskim učbenikom srečala prvič. Podano vsebino so razumeli, takšen način podajanja znanja pa jim je bil zelo všeč.
Ključne besede:
Xerte Online Toolkits
,
blagovna znamka
,
celostna grafična podoba
,
elektronski učbenik
,
interaktivnost
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59512
COBISS.SI-ID:
7623187
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HFQUDJ6O
Datum objave v DKUM:
29.06.2016
Število ogledov:
10472
Število prenosov:
69
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PAVLIČ, Simon, 2016,
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE MLEČNIH IZDELKOV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59512
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinek vpliva uporabnosti na izbiro spletne platforme za izgradnjo e-trgovine
Sistemi oblikovanja in njihova vloga pri izdelavi digitalnih produktov
Razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti
Uporabniška izkušnja spletnih aplikacij v gradbeništvu in proces njihovega trženja
Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ELECTRONIC HANDBOOK FOR DEVELOPING MILK PRODUCT BRANDS
Opis:
An electronic handbook, because of its interactive and multimedia aspects, enables more accessible and efficient learning when compared to a traditional textbook. Access to the internet is generally free, and because information can be retrieved easily regardless of location, it makes an electronic textbook a highly effective learning tool for many people. The electronic handbook presented in this thesis is based on a series of lectures about developing a brand of dairy products from raw materials, through visual identity to the final product. An electronic handbook for developing a milk product brand was sent to selected target groups by email along with a user survey. The obtained results were very positive. It transpired that for many users, this was their first experience of electronic learning and that they found the contents to be both very clear and easy to navigate.
Ključne besede:
Xerte Online Toolkits
,
Brand
,
Corporate identity
,
Interactive textbook
,
Interactivity
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj