| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ANALIZA IN DOBRE PRAKSE PRISTAJALNIH STRANI
Avtorji:ID Grušovnik, Matej (Avtor)
ID Polančič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Grusovnik_Matej_2016.pdf (10,91 MB)
MD5: 74E5DD84B96B153ECF5D180C109C8E33
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je opisan nastanek, razvoj in razlog za obstoj pristajalnih strani ter ločeni so glavni tipi le-teh. Predstavljene in preverjene so dobre prakse pri zasnovanju vsebine in oblikovanju pristajalnih strani. Barvni kontrast, velikosti elementov in tipografija so le nekateri izmed dejavnikov, ki določajo uspešnost pristajalne strani. Besedilo identificira in predstavi ključne elemente, ki jih mora vsebovati dobra pristajalna stran. Predstavljena in uporabljena je tehnika AB testiranja s katero poskuša raziskati vpliv kontrasta glavnega akcijskega gumba in uporabo človeških obrazov na konverzijo.
Ključne besede:pristajalne strani, optimizacija, tipografija na spletu, barvni kontrasti, konverzija, spletni marketing, AB testiranje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Grušovnik
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59493 Novo okno
UDK:655.26:004.774.6(043.2)
COBISS.SI-ID:19603222 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M2NZ4YWZ
Datum objave v DKUM:30.05.2016
Število ogledov:1300
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GRUŠOVNIK, Matej, 2016, ANALIZA IN DOBRE PRAKSE PRISTAJALNIH STRANI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Grušovnik. [Dostopano 13 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59493
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS AND BEST PRACTICES OF LANDING PAGES
Opis:The final thesis describes the invention, development over time, and the reason for the existence of landing pages, dividing them also into main types. Created and presented are good practices for creating content for and designing landing pages. Color contrast, element sizes and typography are only some of the factors that determine the success of the landing page. It identifies and presents key elements that must be included in a good landing page. An A/B testing technique is presented and applied to investigate the effect of contrast on the main CTA (Call to action) button and the impact of human faces to the conversion
Ključne besede:landing pages, optimization, web typography, color contrasts, conversion, web marketing, AB testing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici