| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
Avtorji:ID Potočnik, Simon (Avtor)
ID Plenković, Mario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Potocnik_Simon_2016.pdf (3,65 MB)
MD5: 8383FD09AF22580B401C1668619810A4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Ključne besede:odnosi z javnostmi, sponzorstvo, kliping
Kraj izida:[Maribor
Založnik:S. Potočnik
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/DKUM-59453 Novo okno
UDK:659.4(043.2)
COBISS.SI-ID:19788566 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SGR5XB7D
Datum objave v DKUM:04.07.2016
Število ogledov:2341
Število prenosov:116
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
POTOČNIK, Simon, 2015, Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011 [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Potočnik. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59453
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of public relations and sponsorship in Formula student 2011
Opis:Tools used in public relations and advertising surround every aspect of our lives. Their widespread presence is a result of a commercially-driven society whose main purpose is to get as close to the consumers as possible as well as to present itself in the best possible way. The master’s thesis presents the analysis of press clipping reports about the Formula Student 2011 event, which was sponsored by Henkel Slovenia. We are interested in determining the effects of sponsorship from the point of view of the sponsor. The theoretical part of the thesis focuses on a more detailed explanation of certain theoretical terms from the area of public relations and sponsorship. A clear understanding of these terms serves as a basis for comprehending the empirical part of the thesis.
Ključne besede:public relations, sponsorship, clipping


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici