Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
Avtorji:
ID
Potočnik, Simon
(Avtor)
ID
Plenković, Mario
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Tomažič, Tina
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Potocnik_Simon_2016.pdf
(3,65 MB)
MD5: 8383FD09AF22580B401C1668619810A4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Ključne besede:
odnosi z javnostmi
,
sponzorstvo
,
kliping
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
S. Potočnik
Leto izida:
2015
PID:
20.500.12556/DKUM-59453
UDK:
659.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
19788566
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SGR5XB7D
Datum objave v DKUM:
04.07.2016
Število ogledov:
2341
Število prenosov:
116
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POTOČNIK, Simon, 2015,
Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Potočnik. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59453
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Uporaba optičnega senzorja iz optične miške
Optični požarni senzor
Diskretna regulacija krogle na plošči
Simulacije dinamičnih sistemov
Zbornik povzetkov študentskih projektov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preizkuševalnik funkcij strojev
Postavitev praktičnega izobraževanja za avtomatsko vodenje
Izbira pretvornika signalov za laboratorijske potrebe
Daljinski nadzor merilnikov na akumulacijskem jezeru Kanalski vrh
Grafični uporabniški vmesniki za nadzor valjarske linije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of public relations and sponsorship in Formula student 2011
Opis:
Tools used in public relations and advertising surround every aspect of our lives. Their widespread presence is a result of a commercially-driven society whose main purpose is to get as close to the consumers as possible as well as to present itself in the best possible way. The master’s thesis presents the analysis of press clipping reports about the Formula Student 2011 event, which was sponsored by Henkel Slovenia. We are interested in determining the effects of sponsorship from the point of view of the sponsor. The theoretical part of the thesis focuses on a more detailed explanation of certain theoretical terms from the area of public relations and sponsorship. A clear understanding of these terms serves as a basis for comprehending the empirical part of the thesis.
Ključne besede:
public relations
,
sponsorship
,
clipping
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj