Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE
Avtorji:
ID
Kaučič, Maja
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Udir Mišič, Katja
(Komentor)
Datoteke:
UN_Kaucic_Maja_2016.pdf
(13,93 MB)
MD5: E8A1B2B9506C77910C2A8E61AC6052FC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Celostna grafična podoba je osrednje vizualno sredstvo podjetja, prek katerega to komunicira informacije o svoji identiteti, dosega prepoznavnost ter vzbuja želene vtise in občutke pri ciljnih skupinah. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se posvetili osvetljevanju osnovnih pojmov: identiteta podjetja, celostna grafična podoba ter predstavili metode in postopke za njeno snovanje. Na temelju pridobljenih znanj smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo na primeru podjetja Črtica in druge zgodbe. S tem namenom smo analizirali izbrano podjetje, njegova okolja ter izluščili za nas relevantne metode in postopke, ki so nam pomagali do končnega izdelka. V sklepni fazi smo celostno grafično podobo implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede:
vizualna komunikacija
,
grafično oblikovanje
,
celostna grafična podoba
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Kaučič
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-59248
UDK:
655.26(043.2)
COBISS.SI-ID:
19627798
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FQMECXDN
Datum objave v DKUM:
06.06.2016
Število ogledov:
8921
Število prenosov:
1046
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KAUČIČ, Maja, 2016,
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA: OD IDEJNE ZASNOVE DO KONČNE IMPLEMENTACIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kaučič. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=59248
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oblikovanje celostne grafične podobe na konkretnem primeru
Celostna grafična podoba podjetja - na primeru Akvarij-terarij Maribor
Celostna grafična podoba podjetja
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o.
Celostna grafična podoba podjetja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Oblikovanje celostne grafične podobe blagovne znamke
Izdelava celostne grafične podobe za turistično nastanitev v Goriških Brdih
Celostna grafična podobo društva KDR VOČ
Izdelava celostne grafične podobe podjetja
Izdelava celostne grafične podobe za Velenje Underground
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CORPORATE VISUAL IDENTITY: FROM INITIAL CONCEPT TO FINAL IMPLEMENTATION
Opis:
The visual identity is the central visual means of the company through which it communicates the information about its identity, reaches visibility and inspires desired impressions and feelings in target groups. The theoretical part of the graduation thesis focuses on shedding light on the basic concepts: company identity, visual identity and presentation methods and means for its design. The practical part covers the creation of a visual identity on the example of the company Črtica in druge zgodbe based on the acquired knowledge. For this reason we have analysed the chosen company, its environment and extracted the methods and relevant processes which helped towards achieving the final result. In the final phase the visual identity was implemented in means of communication.
Ključne besede:
visual communication
,
graphic design
,
visual identity
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj