| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O.
Avtorji:ID Žohar, Ines (Avtor)
ID Smogavc Cestar, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zohar_Ines_2016.pdf (1,07 MB)
MD5: 7E15D0F3938C42E64F9D356A4060A900
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem času je ustrezna kakovost izvajanja poštnih storitev in zagotavljanje ustreznih rokov prenosa najpomembnejši dejavnik za premagovanje konkurence, ki je iz dneva v dan večja. Za kakovostno premagovanje je potrebno nenehno spremljati potrošnikove potrebe in jih znati zadovoljit na kakovosten način, za kar se v Pošti Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju PS) nenehno trudijo. Kakovost izvajanja poštnih storitev določajo zakonski predpisi, katerih se morajo izvajalci pri izvajanju držati. Standard, ki mu morajo slediti je Standard kakovosti izvajanja poštnih storitev SIST EN13850:2012,. Ob tem standardu pa so še pomembni Splošni pogoji izvajanja univerzalne poštne storitve in Zakon o poštnih storitvah (Zpsto-2). V primeru odškodninskih zahtevkov se upošteva Standard kakovosti poštnih storitev SIST EN 14012:2004 - obravnavanje pritožb in odškodninski postopki, v katerem so opisani postopki za ravnanje v primeru odškodninskih zahtevkov. Za kakovostnejše izvajanje poštnih storitev je pomembna sodobna informacijska tehnologija, ki pripomore k lažjemu obvladovanju ozkih grl v vseh fazah prenosa, ter boljši nadzor nad vročitvami pisemskih pošiljk prejemniku. Ne smemo pa pozabiti, da je za ključ do zadovoljnih strank in kakovostno izvedbo storitev najpomembnejši človek. Vemo, da se je motiti človeško, vendar bi z ustrezno izobrazbo in usposabljanjem znotraj organizacije bistveno zmanjšali nezadovoljstvo uporabnikov in zmanjšali število odškodninskih zahtevkov. Za kakovostno izvedbo dela je potrebno usposabljanje delavcev na vseh nivojih od direktorja, upravnika, poštnega uslužbenca, pismonoša in drugih zaposlenih. Da bomo dosegli kar najboljše, je zaposlene potrebno za uspešno delo stimulirati, saj bodo le tako vestno in z večjo zavzetostjo opravljali svoje delo, s tem pa bistveno pripomogli k zastavljenim ciljem vodstva PS.
Ključne besede:kakovost, faze prenosa, roki prenosa, poštne pošiljke, Pošta Slovenije, standard kakovosti, SIST EN13850:2012, poštni nabiralnik, pismonoša.
Kraj izida:[Maribor
Založnik:I. Žohar
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58978 Novo okno
UDK:656.8
COBISS.SI-ID:12555548 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:21CNHFCE
Datum objave v DKUM:28.10.2016
Število ogledov:2401
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽOHAR, Ines, 2016, MANAGEMENT KAKOVOSTI PRENOSA POŠTNIH POŠILJK V POŠTI SLOVENIJE D. O. O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Žohar. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58978
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:QUALITY MANAGEMENT OF PARCEL POST DELIVERY IN POŠTA SLOVENIJE
Opis:Today, the quality of the provision of postal services and assurance of accurate delivery times are one of the most significant issues of any organization that offers postal services, including Pošta Slovenije d.o.o. (hereinafter the abbreviation “PS”). To overcome the hard competition the company considers that these requirements should be achieved as monitoring costumer needs and expectations and to be met through quality delivery process. The quality of the provision of postal services has to be implemented as required by law. Standard that should be followed is Standard of quality provisions of postal services SIST EN13850:2012 and additionally General Terms and Conditions of the Universal Postal Service and Postal Services Act (ZPSto-2). In case of damage claims is taken into consideration Standard Quality of Postal Services SIST EN 14012:2004, more particularly chapter Treatment of Complaints and Damage Claims. Modern information technology is supporting the quality of the provision of postal services. Usage of it helps unblocking bottlenecks in all phases of postal services and better supervision of consignments delivery. Ultimately, in the long-term prospects for the quality service should be taken human in the first place. To err is human asserts that quality must be integrated as a core learning within organization. Such education can lead to reducing customer dissatisfaction and thus number of damage claims. Education within organization should take place in all levels, including general manager, postmaster, post officer, postman and other employees. To achieve the goals in PS, employees should be rewarded for their’ affords; such simulation leads that people perform their duties with greater vigor and thereby substantially contribute in development of better quality of the whole company.
Ključne besede:quality, phase transfer, transit times, postal items, Pošta Slovenije, standard of quality, SIS EN13850:2012, post mailbox, postman.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici