| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKAVA POMENA DEJAVNIKOV IZBIRE PRI NAKUPU BRISAČ IZ FROTIRJA
Avtorji:ID Knez, Majda (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Knez_Majda_2016.pdf (1,31 MB)
MD5: D72FC78B5F8157B5098ED9B36170888E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Za uspešno delovanje organizacije je nujno poznavanje in preučevanje vedenja porabnikov. Porabniki se odločijo za nakup izdelka na osnovi zaznanih potreb oziroma problemov. Od izdelka pričakujejo, da bo zadovoljil njihove potrebe oziroma rešil njihov problem. Da lahko ponudnik oblikuje izdelek, ki bi ustrezal porabniku, mora poznati dejavnike, ki vplivajo na njihove nakupne odločitve. Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike izbire , ki vplivajo na nakup frotirastih brisač ter ugotoviti katerim dejavnikom porabniki na slovenskem trgu pripisujejo največjo pomembnost. Zanimalo nas je tudi ali obstajajo razlike v pomembnosti dejavnikov izbire pri nakupu, kadar se kupec odloča za nakup za lastne potrebe oziroma kadar se odloča za nakupa za darilo. V raziskavi nas je zanimalo tudi ali obstajajo razlike med dejavniki izbire pri individualnih kupcih in pri organizacijah. V teoretičnem delu magistrske naloge smo s pomočjo domače in tuje literature predstavili proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, stopnje v procesu nakupnega odločanja ter podrobneje opisali dejavnike izbire pri nakupu. V empiričnem delu magistrske naloge smo opravili raziskavo pomena dejavnikov izbire pri nakupu frotiraste brisače s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati raziskave so podali vpogled v pomembnost posameznik dejavnikov izbire pri nakupu frotirastih brisač pri individualnih kupcih in pri organizacijah. Vsako podjetje bi se moralo zavedati pomembnosti proučevanja dejavnikov izbire pri nakupu, saj poznavanje le teh lahko predstavlja pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Podjetje mora porabniku ponuditi to kar si želi in kar v največji meri zadovolji njegovo potrebo oziroma reši problem.
Ključne besede:dejavniki izbire pri nakupu, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, frotirasta brisača.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Knez]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58964 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12488476 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UIYPJKK4
Datum objave v DKUM:14.09.2016
Število ogledov:1252
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KNEZ, Majda, 2016, RAZISKAVA POMENA DEJAVNIKOV IZBIRE PRI NAKUPU BRISAČ IZ FROTIRJA [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Knez. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58964
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Research of factors of purchasing terry towels
Opis:RESEARCH OF FACTORS PURCHASING TERRY TOWELS
Ključne besede:FACTORS OF PURCHASE DECISION, CONSUMER, PROCES OF PURCHASE DECISION, TYPES OF PURCHASING DECISION, TERRY TOWEL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici