Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Sprejetost otrok priseljencev med vrstniki v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Haramija, Ida
(Avtor)
ID
Pšunder, Mateja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Čagran, Branka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Haramija_Ida_2016.pdf
(2,72 MB)
MD5: 739DFCE5DBEFC1567D5044AE08B4E835
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Namen magistrskega dela z naslovom Sprejetost otrok priseljencev med vrstniki v osnovni šoli je raziskati odnos vrstnikov do otrok priseljencev v osnovni šoli in sprejetost otrok priseljencev v novem okolju, pri čemer smo se omejili na sprejetost otrok priseljencev, ki imajo status po 15. členu Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v osnovni šoli (2013). To so otroci priseljenci, ki niso rojeni v Sloveniji in katerih materni jezik ni slovenščina, po priselitvi v Slovenijo pa so vključeni v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem manj kot dve šolski leti in jim pripadajo določene prilagoditve. Zanimalo nas je, kako se učenci priseljenci počutijo sprejete in kako jih sprejemajo njihovi vrstniki v šoli in izven nje. Tudi Slovenija se je v letu 2015 soočila z begunsko krizo in, tako kot mnoge druge evropske države, s povečanim priseljevanjem, zato je tema magistrskega dela še posebej aktualna kot pomoč pedagoškim delavcem pri sprejemanju otrok priseljencev v slovensko osnovnošolsko izobraževanje.
Ključne besede:
otroci priseljenci
,
vrstniki otrok priseljencev
,
socialna sprejetost
,
šolanje otrok priseljencev
,
medkulturni medvrstniški odnosi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Haramija]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58859
UDK:
376.7-054.72(043.2)
COBISS.SI-ID:
22636552
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:8QVTCZDX
Datum objave v DKUM:
05.10.2016
Število ogledov:
3229
Število prenosov:
870
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HARAMIJA, Ida, 2016,
Sprejetost otrok priseljencev med vrstniki v osnovni šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Haramija. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58859
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Krožno modro biogospodarstvo za valorizacijo odpadkov iz lupin kozic: ocena vplivov na okolje
Environmental management & audit
Trajnostna proizvodnja pigmenta za aplikacije z visoko dodano vrednostjo
Environmental impact assessment (EIA) as a tool of sustainable infrastructure planning
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Crustacean waste biorefinery as a sustainable cost-effective business model
Celovita presoja vplivov na okolje kot orodje varstva krajine
An Assortment–quantity optimization problem in printing industry using simulation modelling
Trajnostna presoja energetskega izkoriščanja organskih odpadkov s poudarkom na odpadkih iz proizvodnje oljčnega olja
Ženska kolekcija Rozalija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Acceptance of Immigrant Children among Their Peers in Primary School
Opis:
The purpose of this master’s thesis titled Acceptance of Immigrant Children among Their Peers in Primary School is to research the peers’ attitudes towards immigrant children in primary school and their peer acceptance in a new environment. The thesis restricts only to immigrant children with status under article 15 of the Rules on the Assessment of Knowledge and Promotion of Pupils in the Elementary School (2013). These are the immigrant children who were not born in Slovenia, whose mother tongue is not Slovenian and have been, after immigrating to Slovenia, enrolled in Slovenian educational system for less than two school years and are, thus, entitled to certain accommodations. We were interested in to what degree the immigrant pupils feel accepted and to what degree do their peers accept them in and outside school environment. In 2015 Slovenia, like many other European countries, was faced with the refugee crisis and increased immigration. Therefore, the theme of the master's thesis is particularly topical as it provides pedagogical staff with assistance in integrating the immigrant children in Slovenian primary education.
Ključne besede:
immigrant children
,
immigrant children's peers
,
social acceptance
,
education of immigrant children
,
intercultural peer relationship
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj