Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
Avtorji:
ID
Svetelj, Tina
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Svetelj_Tina_2016.pdf
(1,52 MB)
MD5: 535B4C55BB85DB95F6E17E7D2F60A58E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Podjetje Kuehne + Nagel, d. o. o. je storitveno podjetje, kjer so zaposleni del storitev. Namen diplomskega dela je dokazati, da podjetje z aktivnostmi internega marketinga postane konkurenčnejše in uspešnejše na trgu. V storitvenih organizacijah so zaposleni ključni del storitev, zato morajo podjetja poskrbeti, da so zaposleni sposobni obljubljeno storitev strokovno in kakovostno dostaviti kupcu (Mishra, 2010). V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pomen internega marketinga in njegov vpliv na zadovoljstvo ter učinkovitost posameznika v organizaciji in posledično na uspešnost podjetja na ciljnem trgu. Ugotovili smo, da je motivacija eden izmed ciljev internega marketinga ter temelj za učinkovito delo zaposlenih, in da interni marketing, skupaj z eksternim, igra ključno vlogo pri doseganju ciljev ter poslanstva podjetja. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o in napravili analizo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da je interni marketing med zaposlenimi v podjetju Kuehne + Nagel, d. o. o. dokaj neznan pojem. Kljub temu so zaposleni v povprečju zadovoljni z delom in položajem v podjetju ter čutijo pripadnost do organizacije. Na koncu smo podali konstruktivne predloge za izboljšave na področju internega marketinga v podjetju Kuehne + Nagel, logistični servis, d. o. o.
Ključne besede:
interni marketing
,
komunikacija
,
zadovoljstvo
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58846
COBISS.SI-ID:
7620115
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UKTWG1TJ
Datum objave v DKUM:
28.06.2016
Število ogledov:
1849
Število prenosov:
135
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SVETELJ, Tina, 2016,
INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58846
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
THE ACTIVITIES OF ENVIROMENTAL EDUCATION IN THE FIRST TRIAD OF THE PRIMARY SCHOOL - THE DANGERS OF NATURE AND THE PROTECTION OF IT
Okoljska vzgoja v prvem triletju osnovne šole
ENVIRONMENTAL EDUCATION ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEARS OF COMPULSORY ELEMENTARY SCHOOL EDUCATION - OUTDOOR GAMES AND RECREATION
New Strategies for Planning and Implementing Environmental Education in the First Three-yeat Cycle of Elementary School
LEISURE CLASSES OF CHILDREN IN THE FIRST TRIENNIUM OF PRIMARY SCHOOL
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Športna vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Vključevanje otrok s cerebralno paralizo v proces športne vzgoje v prvem triletju osnovne šole
Podaljšano bivanje s poudarkom na športni dejavnosti v prvem triletju osnovne šole
Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Aboveboard programme of sport gymnastics, basic movements and dance activitiesfor students in first triennium of primary school
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTERNAL MARKETING IN KUEHNE+NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
Opis:
Kuehne + Nagel, d. o. o. is a service company where employees are part of the service. The aim of my thesis is to demonstrate that a company becomes more competitive and prosperous in the market with some activities of its internal marketing. In service organizations employees are a key part of the service, so the company must ensure that employees are able to deliver promised professional service and quality to the customers (Mishra, 2010). In the theoretical part of the thesis, we presented the importance of internal marketing and its impact on the satisfaction and efficiency of the individual in the organization. We have established that motivation is one of the main goals of internal marketing and the foundation for effective work and thus effictive selling service. Internal marketing in conjunction with the external one plays a key role in achieving the goals and mission of the company. In the empircal part, we presented the company Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o. and carried out an analysis of the questionnaire. We found out that the internal marketing is a relatively unknown concept to the employees of the company Kuehne + Nagel d. o. o. However, its employees are on average satisfied with the work and are loyal to the company. In the end we made constructive suggestions for some improvements in the area of internal marketing in Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o.
Ključne besede:
internal marketing
,
komunication
,
satisfaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj