| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
Avtorji:ID Svetelj, Tina (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Svetelj_Tina_2016.pdf (1,52 MB)
MD5: 535B4C55BB85DB95F6E17E7D2F60A58E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Podjetje Kuehne + Nagel, d. o. o. je storitveno podjetje, kjer so zaposleni del storitev. Namen diplomskega dela je dokazati, da podjetje z aktivnostmi internega marketinga postane konkurenčnejše in uspešnejše na trgu. V storitvenih organizacijah so zaposleni ključni del storitev, zato morajo podjetja poskrbeti, da so zaposleni sposobni obljubljeno storitev strokovno in kakovostno dostaviti kupcu (Mishra, 2010). V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pomen internega marketinga in njegov vpliv na zadovoljstvo ter učinkovitost posameznika v organizaciji in posledično na uspešnost podjetja na ciljnem trgu. Ugotovili smo, da je motivacija eden izmed ciljev internega marketinga ter temelj za učinkovito delo zaposlenih, in da interni marketing, skupaj z eksternim, igra ključno vlogo pri doseganju ciljev ter poslanstva podjetja. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o in napravili analizo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da je interni marketing med zaposlenimi v podjetju Kuehne + Nagel, d. o. o. dokaj neznan pojem. Kljub temu so zaposleni v povprečju zadovoljni z delom in položajem v podjetju ter čutijo pripadnost do organizacije. Na koncu smo podali konstruktivne predloge za izboljšave na področju internega marketinga v podjetju Kuehne + Nagel, logistični servis, d. o. o.
Ključne besede:interni marketing, komunikacija, zadovoljstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58846 Novo okno
COBISS.SI-ID:7620115  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UKTWG1TJ
Datum objave v DKUM:28.06.2016
Število ogledov:1849
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
SVETELJ, Tina, 2016, INTERNI MARKETING V PODJETJU KUEHNE + NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58846
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTERNAL MARKETING IN KUEHNE+NAGEL, GLOBALNI LOGISTIČNI SERVIS, D.O.O.
Opis:Kuehne + Nagel, d. o. o. is a service company where employees are part of the service. The aim of my thesis is to demonstrate that a company becomes more competitive and prosperous in the market with some activities of its internal marketing. In service organizations employees are a key part of the service, so the company must ensure that employees are able to deliver promised professional service and quality to the customers (Mishra, 2010). In the theoretical part of the thesis, we presented the importance of internal marketing and its impact on the satisfaction and efficiency of the individual in the organization. We have established that motivation is one of the main goals of internal marketing and the foundation for effective work and thus effictive selling service. Internal marketing in conjunction with the external one plays a key role in achieving the goals and mission of the company. In the empircal part, we presented the company Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o. and carried out an analysis of the questionnaire. We found out that the internal marketing is a relatively unknown concept to the employees of the company Kuehne + Nagel d. o. o. However, its employees are on average satisfied with the work and are loyal to the company. In the end we made constructive suggestions for some improvements in the area of internal marketing in Kuehne + Nagel, globalni logistični servis, d. o. o.
Ključne besede:internal marketing, komunication, satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici