Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Stroški kakovosti v podjetju X
Avtorji:
ID
Sedlar, Toni
(Avtor)
ID
Čančer, Vesna
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sedlar_Toni_2016.pdf
(1,23 MB)
MD5: E2DCDBF942155616808262A34CEB753F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Vedno višji pričakovan nivo kakovosti za enako ceno zahtevajo kupci, ki predvsem na razvitih trgih z vse manjšimi možnostmi diferenciacije izdelkov izkoriščajo veliko število ponudnikov. Podjetja morajo zato usmeriti vse več naporov v kakovostno izvajanje procesov ter zastaviti učinkovite sisteme za kontrolo kakovosti na vseh področjih delovanja. Učinkovitost vseh teh aktivnosti se meri s številom reklamacij kupcev. Način reševanje reklamacij končnih kupcev zaradi vgradnega materiala mora biti preko usklajenih postopkov vključeno v proces poslovanja s celotno dobavno verigo. Podjetja stremijo, da se znebijo stroškov kakovosti, ki ne izvirajo v njihovih procesih in postopkih izdelave. To velja za stroške, ki nastanejo zaradi neustreznega materiala ali med samim proizvodnim procesom ali pri kupcu. Te stroške morajo v čim večji meri prevaliti na dobavitelje. To sicer neposredno ne vpliva na izboljšano kakovost in zadovoljstvo kupcev, se pa na ta način izboljšuje finančni položaj podjetja.
Ključne besede:
kakovost
,
stroški kakovosti
,
reklamacije
,
dobavitelji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Sedlar]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58830
UDK:
005.6
COBISS.SI-ID:
12437020
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FAYGJZOM
Datum objave v DKUM:
16.08.2016
Število ogledov:
2621
Število prenosov:
606
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SEDLAR, Toni, 2016,
Stroški kakovosti v podjetju X
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Sedlar. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58830
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Quality costs in the Enterprise X
Opis:
Increasing expectations as regards the level of quality for the same price come from buyers, who, especially in developed markets with limited possibilities for product differentiation, take the advantage of the large number of suppliers. Therefore enterprises must put additional efforts in quality performance of their processes and implement effective quality control mechanisms for all areas of business. Procedure for solving claims from buyers that arise from faulty material should be included in business process with the complete supply chain through established procedures. Enterprises aim to get rid of quality costs which do not originate in their internal processes and manufacturing. This applies to the costs arising from faulty material, either during manufacture or when already bought by the buyer. These costs should be transferred to the suppliers to the maximum extent possible. This does not have a direct effect on the quality and customer satisfaction, however, it improves the financial position of the enterprise.
Ključne besede:
quality
,
quality costs
,
claims
,
suppliers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj