| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stroški kakovosti v podjetju X
Avtorji:ID Sedlar, Toni (Avtor)
ID Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sedlar_Toni_2016.pdf (1,23 MB)
MD5: E2DCDBF942155616808262A34CEB753F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vedno višji pričakovan nivo kakovosti za enako ceno zahtevajo kupci, ki predvsem na razvitih trgih z vse manjšimi možnostmi diferenciacije izdelkov izkoriščajo veliko število ponudnikov. Podjetja morajo zato usmeriti vse več naporov v kakovostno izvajanje procesov ter zastaviti učinkovite sisteme za kontrolo kakovosti na vseh področjih delovanja. Učinkovitost vseh teh aktivnosti se meri s številom reklamacij kupcev. Način reševanje reklamacij končnih kupcev zaradi vgradnega materiala mora biti preko usklajenih postopkov vključeno v proces poslovanja s celotno dobavno verigo. Podjetja stremijo, da se znebijo stroškov kakovosti, ki ne izvirajo v njihovih procesih in postopkih izdelave. To velja za stroške, ki nastanejo zaradi neustreznega materiala ali med samim proizvodnim procesom ali pri kupcu. Te stroške morajo v čim večji meri prevaliti na dobavitelje. To sicer neposredno ne vpliva na izboljšano kakovost in zadovoljstvo kupcev, se pa na ta način izboljšuje finančni položaj podjetja.
Ključne besede:kakovost, stroški kakovosti, reklamacije, dobavitelji
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Sedlar]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58830 Novo okno
UDK:005.6
COBISS.SI-ID:12437020 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FAYGJZOM
Datum objave v DKUM:16.08.2016
Število ogledov:2621
Število prenosov:606
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
SEDLAR, Toni, 2016, Stroški kakovosti v podjetju X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Sedlar. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58830
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Quality costs in the Enterprise X
Opis:Increasing expectations as regards the level of quality for the same price come from buyers, who, especially in developed markets with limited possibilities for product differentiation, take the advantage of the large number of suppliers. Therefore enterprises must put additional efforts in quality performance of their processes and implement effective quality control mechanisms for all areas of business. Procedure for solving claims from buyers that arise from faulty material should be included in business process with the complete supply chain through established procedures. Enterprises aim to get rid of quality costs which do not originate in their internal processes and manufacturing. This applies to the costs arising from faulty material, either during manufacture or when already bought by the buyer. These costs should be transferred to the suppliers to the maximum extent possible. This does not have a direct effect on the quality and customer satisfaction, however, it improves the financial position of the enterprise.
Ključne besede:quality, quality costs, claims, suppliers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici