Naslov: | VPLIVI TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA PREHRANE NA PREDŠOLSKEGA OTROKA |
---|
Avtorji: | ID Vengušt, Mojca (Avtor) ID Lahe, Milica (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Vengust_Mojca_2016.pdf (1,18 MB) MD5: E99037F0ADC07181E5137ECD97FA804F
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | POVZETEK
V diplomskem delu smo predstavili smernice zdravega prehranjevanja, vlogo vzgojitelja in staršev v procesu prehranjevanja otrok, vpliv televizije na otroka, količino in vsebino oglasov, otrokovo razumevanje oglasov, prehrana v oglasih, zakonodajo na področju oglaševanja prehrane otrokom in predstavljen je Nacionalni program prehranske politike. Z raziskavo smo ugotavljali, kako starši sodelujejo z otrokom pri gledanju televizije, kakšen poudarek dajo na reklame, ali menijo, da lahko reklame vplivajo tudi na izbor prehrane. Osredotočili smo se na oglase, ki jih lahko vidijo otroci na televiziji. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave. Za zbiranje podatkov smo uporabili anonimno anketo. Na anketo so odgovarjali starši, ki so imeli otroke vključene v šentjurski vrtec, v šolskem letu 2014/15. Zanimalo nas je tudi, kakšna hrana in pijača je v oglasih. Starši so odgovarjali na vprašanja, povezana s pomenom, časom, prisotnostjo pri gledanju televizije, mnenja o oglasih, ki oglašujejo hrano in vpliv oglasov na prehranske navade otrok. Rezultati raziskave so pokazali, da se starši zavedajo pomembnosti, da so prisotni z otrokom pri gledanju televizije, prav tako tudi vedo, kaj otrok gleda na televiziji. Vseeno pa je večina staršev ob gledanju televizije prisotnih le občasno. Starši opazijo reklamne oglase vendar pa trdijo, da to ne vpliva na njihov nakup. Vseeno pa menijo, da oglaševanje manj zdrave hrane za otroke, vpliva na prehranske navade in debelost. Večina staršev pozna smernice zdravega prehranjevanja, vendar jih upoštevajo le občasno. Prišli smo do ugotovitve, da je vpliv televizijskega oglaševanja na predšolskega otroka v največji meri odvisen od staršev. |
---|
Ključne besede: | predšolski otrok, prehrana, televizija, oglaševanje, vzgojitelj, starši. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Vengušt] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58787  |
---|
UDK: | 659.1-053.2:613.2.03(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22241544  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:B6XAZCLA |
---|
Datum objave v DKUM: | 02.06.2016 |
---|
Število ogledov: | 1370 |
---|
Število prenosov: | 189 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
VENGUŠT, Mojca, 2016, VPLIVI TELEVIZIJSKEGA OGLAŠEVANJA PREHRANE NA PREDŠOLSKEGA OTROKA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Vengušt. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58787
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |