Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Problemski pristop pri poučevanju fizike s spremljavo mrežnih interakcij med učenci
Avtorji:
ID
Žigart, Marko
(
Avtor
)
ID
Marhl, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
ID
Grubelnik, Vladimir
(
Komentor
)
Datoteke:
MAG_Zigart_Marko_2016.pdf
(9,61 MB)
MD5: 906FF4B0C2BC9011A043FA228F550CC7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
V magistrskem delu smo z analizo socialnih mrež, ki temelji na teoriji grafov, raziskali pomen interakcij med učenci za uspešno reševanje fizikalnih problemov različnih težavnosti. Uporabili smo didaktični model obrnjenega učenja, s poudarkom na skupinskem reševanju problemov. Analizirali smo vpliv pretoka informacij na uspešnost reševanja med učno šibkimi in učno močnimi učenci. Ugotovili smo, da je stopnja sodelovanja odvisna od težavnosti problema in je močneje izražena pri lažjih problemih. Pri reševanju težjih problemov se sodelovanje zgosti okrog učencev z boljšimi učnimi dosežki. Vzpostavi se poudarjen pretok informacij od učno močnejših k učno šibkejšim učencem, zaradi česar lahko slednji dosežejo boljše rezultate. Ugotovitev, da zaradi socialnih interakcij pridobijo vsi učenci in da ima skupina za uspešno reševanje boljše izhodišče kot posameznik, so v skladu z načeli sodelo-valnega učenja. Dodatno pa ugotavljamo, da je za uspešno uporabo sodobnih sodelovalnih oblik pouka potrebno v učna okolja vključiti analitična orodja za spremljanje učeče se skupine. V ta namen predlagamo vključitev informacijsko-komunikacijskih tehnologij, ki so prilagojena personalizaciji in individualizaciji pouka v smislu celostne podpore pri konstruiranju lastnega znanja. V magistrskem delu je izdelano analitično orodje, ki bi ga v prihodnosti lahko implementirati v obliki učne platforme, ki bi zagotavljala enostavnejšo in še bolj učinkovito spremljanje učencev in njihovih interakcij v skupini, hkrati pa bi učiteljem zagotavljala učinkovit prikaz rezultatov analitike in omogočala pripravo na delo v razredu.
Ključne besede:
didaktika fizike
,
problemski pouk
,
obrnjeno učenje
,
sodelovalno učenje
,
analiza socialnih mrež
,
analitika in nove IKT
,
personalizacija učenja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Žigart]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58637
UDK:
37.091.31-059.2:004:53(043.2)
COBISS.SI-ID:
22470152
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WNX7HUNC
Datum objave v DKUM:
26.08.2016
Število ogledov:
1731
Število prenosov:
212
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŽIGART, Marko, 2016,
Problemski pristop pri poučevanju fizike s spremljavo mrežnih interakcij med učenci
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Žigart. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58637
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza glavnih komponent
Ocenjevanje zamaha pri golfu z uporabo inercijskih senzorjev v mobilnem telefonu
Zaznavanje obrazov v video vsebinah in njihova klasifikacija
Primerjava pristopov k napovedovanju porabe električne energije
Prepoznavanje čustev s pomočjo senzorja kinect, programskega orodja FaceShift in analize glavnih komponent
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza glavnih komponent
Sistem avtentikacije s samodejnim prepoznavanjem obrazov z metodami multivariatne analize
Prepoznava obrazov na mobilnih platformah
Lasersko navarjanje orodnih jekel
Metoda glavnih komponent
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Problem-based-teaching of physics with tracing the network interactions
Opis:
The master’s thesis presents research on the importance of interactions among students for the successful solving of physics problems at different levels of difficulty. The research is based on social network analysis and uses the flipped classroom pedagogical model with an emphasis on group problem solving. The analysis focuses on the impact of the information flow among students with different learning abilities on the effectiveness of problem solving. The findings of the research show that the level of cooperation depends on the difficulty of the problem and is stronger in solving easier problems. In solving more difficult problems, the interactions aggregate around students with a better solving performance. When the information flow from stronger to weaker students is enhanced, the latter may improve their results. These findings confirm the principles of cooperative learning, according to which a group is more successful in solving problems than an individual, and social interactions benefit all the students. Furthermore, the research findings suggest that for successful use of modern collaborative techniques in teaching it is necessary to incorporate analytical tools for monitoring the learning group. For this purpose, information and communication technologies which are adapted for personalization and individualization of instruction should be used to support the students’ building of their own knowledge. As part of this master’s thesis, an analytical tool was developed which enables a simpler and more effective way of monitoring students and their interactions within the group. In the future, this tool could be implemented as a learning platform which could provide teachers with important analytics and thus help them in effective class preparation.
Ključne besede:
didactics of physics
,
problem-based learning in physics
,
flipped classroom
,
cooperative learning
,
social network analysis
,
analytics and new ICT
,
personalization of learning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj