Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI
Avtorji:
ID
Naraločnik, Katja
(Avtor)
ID
Košir, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Naralocnik_Katja_2016.pdf
(1,02 MB)
MD5: F91D21893A39D931628A1F6B556AB565
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrski nalogi sem preučila prepričanja študentov in učiteljev razrednega pouka o področjih ustvarjalnosti, ustvarjalni osebi, razvoju ustvarjalnosti, sebi kot ustvarjalni osebi, ustvarjalnosti v osnovni šoli, spodbujanju ustvarjalnosti v osnovni šoli in prepričanja o lastni kompetentnosti za spodbujanje ustvarjalnosti pri učencih. Ustvarjalnost je vrlina, ki je v vsakem človeku, na njem pa je, v kolikšni meri jo bo razvil. Še posebej pa je ta ustvarjalnost pomembna pri otrocih. Otroci so še majhna, neizkušena bitja, ki jim je treba pokazati, da je raziskovanje, eksperimentiranje, izumljanje in pri tem tveganje, kršenje pravil in delanje napak, zabava. Spodbuditi jih je potrebno, da bodo čim bolj ustvarjalni. Ker ima pri spodbujanju ustvarjalnosti veliko vlogo učitelj, smo zato izvedli raziskavo o njihovih prepričanjih o ustvarjalnosti ter o prepričanjih študentov. Ugotavljamo, da vsi udeleženci raziskave menijo, da so lahko vsi učenci ustvarjalni ter da se vsi čutijo kompetentne za spodbujanje ustvarjalnosti v osnovni šoli. Učitelji so povedali, da se pri svojem delu večkrat poslužujejo novih tehnik in oblik poučevanja, poskušajo probleme reševati z novimi postopki, prav tako pa poskušajo določene stvari izboljšati. Ugotovili smo tudi, da študentje največ kompetenc za spodbujanje ustvarjalnosti pridobijo na fakulteti in na praktičnem usposabljanju, medtem ko učitelji pridobijo izkušnje tekom poučevanja ali kje drugje. Na podlagi rezultatov so učitelji pokazali največ ustvarjalnosti, sledili so jim študentje 2. stopnje ter študentje 1. stopnje.
Ključne besede:
ustvarjalnost
,
spodbujanje ustvarjalnosti
,
stališča
,
osnovna šola
,
motivacija
,
učitelji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Naraločnik]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-58544
UDK:
37.015.31(043.2)
COBISS.SI-ID:
22260488
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:M7HR6KNU
Datum objave v DKUM:
08.06.2016
Število ogledov:
2420
Število prenosov:
309
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NARALOČNIK, Katja, 2016,
STALIŠČA ŠTUDENTOV IN UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA DO USTVARJALNOSTI
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Naraločnik. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58544
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Odnos ravnateljev do uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije v osnovni šoli
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
Enačbe in neenačbe v 5. razredu osnovne šole
Poučevanje in učenje o onesnaženem zraku s pomočjo multimedijskih vsebin v 5. razredu osnovne šole
Glasbene didaktične igre
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje glasbene vzgoje z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije
Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti s slovenskim ljudskim izročilom v četrtem razredu osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ATTITUDES OF PRIMARY TEACHER EDUCATION STUDENTS AND TEACHERS TOWARDS CREATIVITY
Opis:
In my dissertation, I studied the attitudes of primary teacher education students and teachers towards different areas of creativity, a creative person, development of creativity, a creative self, creativity in primary school, encouraging creativity in primary school, and the attitude towards one’s own competence to encourage pupils to be creative. Creativity is a virtue found in every individual. However, the extent to which it will be developed depends on oneself. Creativity is very important, especially for children. As inexperienced human beings, children need to be shown that exploring, experimenting, and inventing, alongside the risk-taking, rule breaking and making mistakes can be fun. They need the encouragement to be as creative as possible. Due to a teacher’s important role in encouraging creativity, a research on the attitude of primary teacher education teachers and students towards creativity was conducted. The survey shows that all the research participants believe they are competent enough to encourage creativity in primary school and that all children can be creative. The teachers explained that they make use of various new teaching techniques and strategies, and they also try to improve certain things. The students acquire most competence for encouraging creativity in a faculty and during their work experience, whereas the teachers gain it through teaching or elsewhere. On the basis of the results, the teachers proved the most creative, followed by the 2nd degree students and the 1st degree students.
Ključne besede:
creativity
,
encouraging creativity
,
attitude
,
primary school
,
motivation
,
teachers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj