Naslov: | Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov |
---|
Avtorji: | ID Antloga Kapitler, Natalija (Avtor) ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Antloga_Kapitler_Natalija_2016.pdf (2,12 MB) MD5: 22169FAD05F85CE4DB26C41AC4FC0662
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Pogoj za uspešen nastop podjetja je jasno opredeljena politika, smotri in cilji podjetja. Ugotoviti je potrebno tržno pozicijo podjetja, kar pomeni, da je potrebno upoštevati vse dejavnike konkurenčnosti podjetja, vpliv države, pravne okvire ter vse možne spremembe, ki bi lahko nastale na različnih področjih delovanja podjetja.
V magistrskem delu se bom omejila na področje poprodaje, in sicer na poprodajne aktivnosti, ki nastopijo v trenutku prodaje izdelkov na nekem tržišču. Poprodaja z vsemi aktivnostmi je lahko zelo pomembna konkurenčna prednost podjetja na domačem in tujem tržišču, saj omogoča vzdrževanje odnosov med prodajalci in kupci, ki so posledica medsebojnih stikov in izmenjav informacij po sklenjenem prodajnem poslu. To sodelovanje pomeni zaupanje, ki lahko privede do novih poslov. Pričakovanja kupcev morajo biti zadovoljena, kajti le tako jih bomo obdržali.
Nekoč je veljalo, da so rezervni deli kot podpora delovanju gospodinjskega aparata le “nujno zlo”, kateremu ni bilo potrebno posvečati veliko pozornosti. Sedaj vemo, da lahko v močni konkurenci preživijo le tista, ki nudijo popolno podporo. Sem pa sodijo tudi poprodajne storitve.
Uporabniki aparatov želijo imeti na razpolago poprodajno podporo v celotni življenjski dobi aparata. Želijo imeti rezervni del takoj, ko ga potrebujejo. Podjetje pa mora skrbeti, da so njihove potrebe zadovoljene kakovostno in hitro. Ker so zahteve kupcev drugačne kot pred leti, je potrebno spreminjati način mišljenja in tudi organizacijo poprodaje. Čas je izredno pomemben, zato so vse bolj pomembna mednarodna logistična podjetja, ki kakovostno in hitro opravljajo storitve. Držati se moramo zahtev, kot so “just in time supply” ali “danes naročeno, jutri dobavljeno”.
Namen mojega magistrskega dela je prikazati pomen poprodajnih storitev in rezervnih delov proizvodnega podjetja, ki deluje na mednarodnem tržišču. Tudi z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil poslan servisnim managerjem mednarodnega podjetja, utemeljujemo pomen poprodajnih storitev. Ni pomemben le izdelek, ampak tudi storitev, ki jo izdelek potrebuje v življenjski dobi. Poprodajne storitve so enako pomembne, kot vsi ostali deli procesa proizvodnega podjetja. Nikakor ne more biti proizvodno podjetje dolgoročno uspešno, če nimajo vsi podsistemi enakovreden pomen. |
---|
Ključne besede: | Podjetniška logistika, storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov, poprodajna storitev, logistika rezervnih delov. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Antloga Kapitler] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58480  |
---|
UDK: | 658.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12483868  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:S4RLKSOV |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.09.2016 |
---|
Število ogledov: | 2393 |
---|
Število prenosov: | 236 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
ANTLOGA KAPITLER, Natalija, 2016, Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Antloga Kapitler. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58480
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |