| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MARKETINŠKI NAČRT PODJETJA DENTAL - MEDICAL D.O.O.
Avtorji:ID Ogorevc, Tjaša (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ogorevc_Tjasa_2016.pdf (911,91 KB)
MD5: C1B0277316E52555F78EAA02B232BFC6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu sta prikazana način in postopek izdelave marketinškega načrta podjetja DENTAL – MEDICAL d.o.o., ki spada pod trgovino na debelo s farmacevtskimi izdelki ter medicinskimi potrebščinami in materiali, sodi pa med mala podjetja. Glavna dejavnost podjetja je posredovanje blaga med proizvajalci na eni in trgovci na drobno oziroma velikimi odjemalci na drugi strani.
Ključne besede:marketinški načrt, marketinško komuniciranje, izdelek, cena, odjemalci, dobavitelji, konkurenca, analiza trga, SWOT analiza  
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Ogorevc]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58308 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:12333340 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EGXTY4DU
Datum objave v DKUM:17.06.2016
Število ogledov:1953
Število prenosov:386
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OGOREVC, Tjaša, 2016, MARKETINŠKI NAČRT PODJETJA DENTAL - MEDICAL D.O.O. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Ogorevc. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=58308
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING PLAN FOR THE DENTAL - MEDICAL D.O.O. COMPANY
Opis:This thesis presents the ways and the course of the marketing plan production for the company DENTAL – MEDICAL d.o.o. The company is wholesale of pharmaceutical products, medical utensils and materials and is a small business. The main activity of the company is brokering of goods between the manufacturers on one side and the retailers or large customers on the other side.
Ključne besede:marketing plan, marketing communication, product, price, customers, suppliers, competition, market analysis, SWOT analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici